شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

نشاط: نسخه کامل «رنج وسرمستی» هفته آینده آماده می‌شود/ احتمال دارد در فیلم فجر حضور داشته باشیم

فیلم سینمایی «رنج و سرمستی»

محمد نشاط درباره آخرین مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «رنج وسرمستی» گفت: صداگذاری توسط علی ابوالصدق به اتمام رسیده است و همزمان با مراحل ساخت موسیقی توسط فریدون شهبازیان، کارهای تصحیح رنگ فیلم توسط داریوش عیاری در حال انجام است.

محمد نشاط درباره آخرین مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «رنج وسرمستی» به سینماپرس گفت: صداگذاری توسط علی ابوالصدق به اتمام رسیده است و همزمان با مراحل ساخت موسیقی توسط فریدون شهبازیان، کارهای تصحیح رنگ فیلم توسط داریوش عیاری در حال انجام است، هفته آینده فیلم به میکس نهایی می رسد و حداکثر تا هفته آینده نسخه کامل فیلم آماده می شود.

وی درباره حضور این فیلم در جشنواره گفت: هنوز نظری به ما رسما اعلام نشده است و قرار شد در تصمیم گیری نهایی فیلمهایی اضافه شود که ما امیواریم «رنج و سرمستی» هم در جشنواره حضور داشته باشد ولی تصمیم نهایی با هیات انتخاب است.

بنابراین گزارش، «رنج و سرمستی» اولین فیلم بلند جهانگیر الماسی در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن بر عهده محمد نشاط است و ماه چهره خلیلی، شهرام پوراسد، احمد کاوری، مهدی صبایی، هرمز سیرتی، حسین خانی بیگ و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» روایت مشترکی از جنگ رژیم بعث با ایران و جنگ آمریکا با عراق است که مضمون آن راجع به صنایع پیرشفته کشورمان در عرصه هوا و فضا است و در آن تلاش های مردم ایران برای پیشرفت کشور در خلال جنگ به تصویر کشیده شده است.

«رنج و سرمستی» قصه زنی است که توسط عراقی ها به اسارت گرفته می شود.وی باردار است و فرزندش توسط آنها کشته می شود. در سال 1382 که آغاز جنگ و امریکا و عراق است وی در یک موقعیت جدیدی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.