جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

بازیگر نقش کیانوش در سریال «آوای باران»:

سریال‌ها باید برای خانواده‌ها جذاب و آگاهی‌بخش باشند

سریال آوای باران

بازیگر نقش کیانوش در سریال «آوای باران» معتقد است که باید دغدغه‌ها و مسائل اجتماعی در قالب سریال ها روایت شوند و عنوان کرد: همچنان نیازمند به ساخت درام‌های اجتماعی هستیم و باید به خانواده ها آگاهی داد.

مهران رنجبر؛ بازیگر نقش کیانوش درسریال «آوای باران» در رابطه با حضور خود در این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، اظهار داشت: درسالهای گذشته قرار بود که در کاری با سهیلی زاده همکاری داشته باشم اما متاسفانه تا پیش از سریال «آوای باران» این اتفاق میسر نشده بود، تا اینکه تابستان امسال پس از اجرای تئاترم با عنوان «ریچاردسوم» در فرانسه، سهیلی زاده پیشنهاد حضور در این فیلم را به من داد. کیانوش در این مجموعه شخصیتی با ابعاد متفاوت، چندوجهی و عمیق است به طوری که با پیش رفتن قصه مخاطبان بیش از پیش با زندگی متفاوت این شخصیت آشنا خواهند شد.

 

این بازیگر ادامه داد: «کیانوش» در این فیلم نماینده قشری از جامعه است که شاید در سالهای اخیر کمتر به آنها در فیلم ها و سریال‌ها به آن پرداخته شده باشد و از همین رو هر بازیگر دوست دارد که در چنین نقشی را ایفا کند. برای من نیز کیانوش شخصیت خیلی خاصی برای من بود و احساس می کنم که مخاطبان در ۲۰ سال اخیر در فیلم ها با چنین شخصیت هایی کمتر مواجه شده اند.

 

رنجبر تصریح کرد: کیانوش در جامعه امروز ما مصداق واقعی دارد و مردم هر روز با این قشر از مردم اجتماع برخورد دارند به همین علت با این شخصیت و به طور کلی با دغدغه و نوع روایت فیلم ارتباط برقرار کرده اند، من معتقدم زمانی که مردم خوراک فرهنگی مناسبی داشته باشند دیگر پای سریال‌های ماهواره ای نخواهند نشست و «آوای باران» نیز به دلیل اینکه یک مشکل اجتماعی را در قالب داستانی پر کشش و جذاب روایت کرده است به خوبی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده است.

 

وی ادامه داد: از زمانی که قرارداد بستم تا همین لحظه همچنان درگیر شخصیت کیانوش هستم و با وجود اینکه فرسنگ ها با خود واقعی من تفاوت دارد اما با این وجود او را دوست دارم، واقعیت این است که من برای ایفای نقش این شخصیت با افرادی مثل کیانوش برخوردی نداشتم اما راهنمایی های سهیلی زاده و محمد افسری؛ مدیر فیلمبرداری سریال و همچنین مهران احمدی در ایفای بهتر این نقش به من کمک زیادی کرد ضمن آنکه پیش از این من در نمایشی با نام «روز- داخلی- ۱۲ شب» که نوشته خودم بود چنین شخصیتی را ایفا کرده بود که آن تجربه در تئاتر نیز به یاری من آمد.

 

 رنجبر با اشاره به اینکه ما همچنان نیاز داریم که شاهد تولید سریال هایی با این نوع از موضوعات اجتماعی باشیم، خاطر نشان کرد: باید درام های اجتماعی مثل آوای باران ساخته شود و مسائل و مشکلات جامعه به خصوص تهران که هرروز اتفاقات عجیبی در ان رخ می دهد روایت شود، تولید و ساخت چنین سریال هایی در آگاهی دادن به خانواده ها نقش چشم گیری می تواند ایفا کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.