دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

انیمیشن «موزه» تاریخچه آثار هنری را به تصویر می‌کشد

بهروز یغماییان

انیمیشن «موزه» به کارگردانی بهروز یغمائیان در 52 قسمت 13 دقیقه ای و به تهیه کنندگی مرکز صبا مراحل تولید خود را می گذراند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بهروز یغمائیان؛ کارگردان انیمیشن «موزه» گفت: هدف از ساخت این انیمیشن ،آشنا ساختن کودکان با تاریخچه آثار هنری و در مرحله بعد سرگرم کردن کودکان بوده است.

این کارگردان درباره داستان انیمیشن خود توضیح داد: یک موش شرور چندین موش خیابانی را به خدمت در آورده و آنها ادعا می کنند که  یک گروه دزدی حرفه ای را تشکیل داده اند که قصد دارند آثار هنری و تاریخی را از موزه ها دزدیده و از ایران خارج کنند. با توضیحات رئیس وارد قسمتی می شویم که به معرفی  آن اثر تاریخی می پردازد و به این ترتیب با تاریخچه ای کوتاه از آن اثر و هنرمند آن آشنا می شویم. در پایان توضیحات و دیدن تصاویر مربوط به آنها ، گروه موشها با نقشه ی دقیق موش شرور برای دزدی وارد موزه می شوند اما نقشه آنها توسط آقا شجاع ( مدیر موزه ) و گربه ای باهوش ( زبل ) که مراقبت از موزه را به عهده دارد خنثی می شود و آن اثر سالم در جایش باقی می ماند. 

یغمائیان در پایان این گفت و گو از عوامل تولید این انیمیشن نام برد: انیماتورها : هاجر اشتری – آبتین یغمائیان – محمد کریم زادگان مقدم – نیلوفر علی محمدی – مهسا شجاع، نویسنده : کارگاه فیلم نامه نویسی رسانه فرد، طراح شخصیت و فضا : شاهنگ کیانی رشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.