دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

انسیه شاه حسینی:

نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» همچنان ادامه دارد/احتمال تغییر اکران «زیباتر از زندگی» به دلیل سرما

انسیه شاه حسینی

انسیه شاه حسینی از ادامه نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد و گفت: احتمالا اکران فیلم «زیباتر از زندگی» به دلیل سرما تغییر خواهد کرد.

«انسیه شاه حسینی» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: همچنان در حال نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» در ژانر دفاع مقدس هستم.

کارگردان «غروب شد بیا» در ادامه در مورد هدف از نگارش این فیلم، افزود: تمام تلاشم در این فیلم نشان دادن مصائب منطقه و دفاع مقدس به زبان جهانی است.

کارگردان «شب بخیر فرمانده» ادامه داد: چندی قبل برای دیدن برخی لوکیشن ها به خوزستان سفر کرده ام تا آنچه را برای بهتر شدن فیلم میخواهم به ان دست پیدا کنم.

وی در ادامه افزود: آقای «سید زاده» تهیه کننده این فیلم سینمایی آمادگی کامل برای آغاز فیلبمرداری «به کودکان شلیک نکنید» را داد و چندین بار از من خواسته که در صورت امکان هر چه سریعتر فیلمبرداری را آغاز کنیم اما من ترجیح میدهم با یک فیلمنامه کامل این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

کارگردان «پنالتی» در ادامه  در مورد زمان اکران «زیباتر از زندگی»، اظهار داشت: قرار بود این فیلم در همین ماه اکران شود اما احساس کردیم در حال حاضر به دلیل یخ و سرما زمان مناسبی برای اکران این فیلم نیست به همین دلیل ممکن است زمان اکران فیلم را تغییر دهیم.

بنابراین گزارش، حامد کمیلی، محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن، سید جواد طاهری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» داستان شهید علم الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند، این عملیات توسط ارتش در اوایل جنگ در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان انجام شد.

فیلم های «غروب شد بیا»، «شب بخیر فرمانده» و «پنالتی» در کارنامه انسیه شاه حسینی به ثبت رسیده است.

بنابراین گزارش، این فیلم توانست در بخش جلوه های ویژه میدانی سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جایزه ملی را دریافت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.