سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

کارگردان «من چه کاره‌ام؟»: فضای مستندگونه سریال به باورپذیری آن کمک می‌کند

 سریال من چه کاره‌ام

کارگردان مجموعه تلویزیونی «من چه کاره‌ام؟» که در 40 قسمت 20 دقیقه ای تولید می‌شود، اظهار داشت: مستند گونه بودن سریال «من چه کاره‌ام؟» به باورپذیری آن کمک می‌کند.

داریوش جهانگیری، کارگردان سریال «من چه کاره‌ام؟» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با روند تولید این سریال اظهار داشت: تا کنون 75 درصد از این سریال تصویر برداری شده است و تنها بخش هایی از قسمت های مستند و نمایشی سریال «من چه کاره‌ام؟» باقی مانده است. احتمالا این سریال از بهمن ماه سال جاری از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سریال «من چه کاره‌ام» پس از بیان یک روایت مستند از افرادی که دچار اعتیاد شده‌اند زندگی آنها را در قالب نمایشی روایت می‌کند، تصریح کرد: این سریال یک دغدغه اجتماعی دارد، و در واقع نیازی است که باید در سریال سازی دنبال شود، زیرا امروزه آنقدر اعتیاد در میان جوانان وحشیانه شایع شده است که باید همه دست به دست یکدیگر داده تا از این بلا پیشگیری کنیم.

 

جهانگیری ادامه داد: بحث اصلی سریال «من چه کاره‌ام؟» پیشگیری از اعتیاد توسط خانواده ها است، مستندگونه بودن این سریال در واقع به باورپذیرتر بودن آن در میان خانواده ها کمک می کند زیرا به نظر من مهر تآییدی است بر اتفاقاتی که روایت می شود بنابراین اگر کل سریال به صورت نمایشی روایت می شد ممکن است که آنچنان که باید بر روی مخاطب تآثیر گذار نباشد.

 

این کارگردان در رابطه با حضور روانشناسان و کارشناسان در این سریال بیان کرد: این سریال کارشناس – مجری ندارد اما ما در طول سریال حتی یک لحظه هم از نظرات کارشناسان و روانشناسان غفلت نکرده ایم و این سریال را بر اساس نظرات روانشناسانه و تخصصی ساخته ایم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.