سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

در گفت‌گو با سینماپرس عنوان شد؛

شهرستانی: تمایلی به کار در تئاتر ندارم

میکائیل شهرستانی

میکائیل شهرستانی با بیان اینکه قرار است با نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» روی صحنه تئاتر برود، اظهار داشت: با شرایطی که در حال حاضر در تئاتر وجود دارد، تمایلی برای کار در صحنه تئاتر ندارم و تنها دلیل من برای ایفای نقش در این نمایش حضور مصطفی عبدالهی به عنوان کارگردان در این نمایش است.

میکائیل شهرستانی؛ کارگردان، مدرس و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینماپرس با بیان اینکه در حال حاضر در تمرینات تئاتری با نام «مرگ تصادفی یک آنارشیست» حضور دارد، عنوان کرد: این نمایش به کارگردانی مصطفی عبدالهی قرار است که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه برود، احتمالا در جشنواره تئاتر فجر نیز یک اجرا از این نمایش را خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: «مرگ تصادفی یک آنارشیست» یک کمدی اجتماعی است که یک تجربه عملی جدید برای من محسوب می شود و تا به امروز چنین کاری را تجربه نکرده بودم، داستان این نمایش در رابطه با یک کارگر آنارشیست ایتالیایی است که پس از دستگیری به اتهام بمب‌گذاری، خودش را از پنجره اداره پلیس به بیرون پرت می‌کند و کشته می‌شود.

شهرستانی با بیان اینکه با شرایطی که در حال حاضر در تئاتر کشور وجود دارد، تمایلی برای به صحنه آمدن ندارد، در رابطه با علت حضور خود در این نمایش عنوان کرد: دعوت به کار از سوی مصطفی عبدالهی مهمترین دلیل من برای حضور در «مرگ تصادفی یک آنارشیست» بوده است، و البته اگر تن به این دادم که در این تئاتر حضور داشته باشم نیز اندک امیدی است که به دمیده شدن روح تازه در تئاتر دارم.

 

این کارگردان تئاتر که پیش از این قرار بود نمایش «درپوست شیر» را به روی صحنه ببرد، در رابطه با اوضاع کنونی تئاتر کشور خاطر نشان کرد: می ترسم زمان بگذرد و دیر شود، و ما چشم باز کنیم و ببینیم که نه تئاتری باقی مانده و نه حتی سینما و موسیقی!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.