شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱

«دو ساعت بعد، مهرآباد» بدون آهنگسازی به فیلم فجر رفت!

دو ساعت بعد، مهرآباد

«دو ساعت بعد، مهرآباد» که قرار بود بر آن اهنگسازی انجام شود عاقبت با موسیقی انتخابی راهی جشنواره فیلم فجر شد.

 به گزارش خبرنگار سینماپرس، با این که مدتی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» در پی مذاکره با آهنگساز برای ساخت موسیقی این فیلم سینمایی بودند اما در نهایت هم این فیلم بدون آهنگساز و با موسیقی انتخابی راهی جشنواره شد.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم‌ سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» اولین ساخته بلند سینمایی علیرضا فرید به سینماپرس گفت: نخستین فیلم بلند علیرضا فرید بدون آهنگساز و با موسیقی انتخابی به جشنواره فیلم فجر رفت.

وی در همین رابطه گفت: چند روز پیش این فیلم سینمایی را با همین فرم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر جهت بازبینی فرستادیم.
 

برپایه این گزارش، صداگذاری این فیلم را حسین ابوالصدق انجام داده است و با انجام تصحیح نور و رنگ و مراحل پایانی فنی این فیلم به زودی آماده نمایش خواهد شد.

گفتنی است؛ در این فیلم اندیشه فولادوند، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان، آیسان کاظمی، با همکاری مصطفی میرزاخانی، امید صالحی، مسعود اشتری ، اسفندیار حیدری پور و … بازی کردند.

شایان ذکر است؛ این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد احمدی با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم تولید شده است. محمد احمدی تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «آزمایشگاه»، «لطفا مزاحم نشوید»، «دو فرشته» و… را برعهده داشته است.

به نظر می رسد که کارگردانان و عوامل ساخت فیلم ها برای رسیدن هر چه سریعتر فیلم هایشان به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفتند از خیلی عوامل جانبی ساخت فیلم بگذرند تا فیلمشان به موقع به جشنواره برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.