سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

غفارزاده «دریا و ماهی‌پرنده» را اواخر دی کلید می‌زند

مهرداد غفارزاده

کارگردان «گیرنده» گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» با مدیریت فیلمبرداری مرتضی غفوری اواخر دی ماه در تک لوکیشن کانون اصلاح و تربیت آغاز خواهد شد.

«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: پس از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»پیش تولید این فیلم را به تهیه کننده امیر پورکیان آغاز کردیم.

کارگردان «گیرنده» در ادامه در مورد لوکیشن های کار و مدت زمان فیلمبرداری، اظهار داشت:ما 35 جلسه فیلمبرداری را پیش بینی کرده ایم و  در حال حاضر تک لوکیشن فیلم که ساختمانی در کانون اصلاح و تربیت است ، انتخاب شده است و ساخت دکورها هم توسط «قاسم ترکاشوند» در حال انجام است.

غفارزاده در ادامه در مورد زمان کلید خوردن فیلم نیز، اظهار داشت: پیش بینی ما این است که با انتخاب بازیگران بتوانیم این فیلم را اواخر دی جلوی دوربین ببریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بنده و «اکبر روح» مشترکاً برای پنجمین بار در حال بازنویسی فیلمنامه این کار هستیم.

غفارزاده در ادامه در مورد بازیگران و عوامل پن صحنه این فیلم، اظهار داشت: با تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران در حال مذاکره هستیم و به محض قطعی شدن متعاقبا در خبرهای آینده بازیگران این فیلم اعلام خواهند شد. حضور «مرتضی غفوری» به عنوان مدیر فیلمبرداری و «الهام اطیابی» به عنوان گریمور نیز قطعی شده است.

وی در ادامه افزود: در مورد بازیگران نوجوان این فیلم از بین نوجوانان سراسر کشور جویای بازیگری هستیم که نوجوان و ناشنوا باشد و کار سختی را پشت سر گذاشتیم و در آینده ای نزدیک به زودی این بازیگر نیز انتخاب خواهد شد.

غفارزاده در پایان این گفت وگو در مورد خلاصه داستان این فیلم، اظهار داشت: «دریا و ماهی پرنده» داستان یک نوجوان ناشنوا است که در کانون اصلاح و تربیت به سر می برد تا دوره محکومیت را سپری می کند. در این فیلم سینمایی قرار است 50 نوجوان به عنوان بزهکار حضور داشته باشند. این فیلم برای جشنواره کودک و نوجوان سال آینده آماده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.