چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

سلحشور: 60 قسمت از سریال «موسی(ع)» نوشته شده است/ بودجه بدهند فردا کلید می‌زنم

فرج الله سلحشور

فرج‌الله سلحشور؛ در رابطه با روند نگارش و تولید سریال «موسی(ع)» ضمن بیان اینکه تا کنون 60 قسمت از فیلمنامه سریال «موسی(ع)» نوشته شده است، عنوان کرد: برای ساخت این سریال مشکل بودجه داریم، امروز بودجه بدهند، فردا پیش تولید را آغاز می کنم.

فرج‌الله سلحشور؛ کارگردان در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با روند نگارش و تولید سریال «موسی(ع)» اظهار داشت: تا کنون 60 قسمت از فیلمنامه سریال «موسی(ع)» نوشته شده است، این بخش از فیلمنامه مربوط به حضور حضرت موسی و بنی اسرائیل به وادی تیه و 40 سال سرگردانی آنها در این وادی می‌شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تولید این سریال طبق برنامه ریزی‌های شما در سال 92 اتفاق نیافتاد؟» عنوان کرد: می توانستیم که تولید این سریال را در سال 92 آغاز کنیم اما مشکل اینجاست که بودجه‌ای برای ساخت این سریال در اختیار ما قرار داده نشده است، شاید یکی از دلایل این موضوع سنگین بودن هزینه‌های ساخت این سریال باشد.

 

سلحشور تصریح کرد: اگر امروز بودجه ساخت فیلم را به ما بدهند، ما نیز از فردا پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد، در صورتی که این اتفاق رخ بدهد یعنی بودجه به زودی در اختیارمان قرار بگیرد و مراحل پیش تولید نیز طبق اصول خود پیش برود قطعا سال آینده تصویر برداری این سریال را آغاز خواهیم کرد.

 

وی در رابطه با انتخاب بازیگران سریال نیز خاطر نشان کرد: هنوز هیچ بازیگری برای این سریال انتخاب نشده است و همه این مسائل به روشن شدن تکلیف بودجه این سریال باز می‌گردد، در بخش خصوصی هم با چند بخش برای سرمایه گذاری گفت و گو انجام داده‌ایم اما هنوز پاسخ روشنی در این رابطه دریافت نکرده‌ایم.

 

گفتنی است سلحشور پیش از این در مورد سریال حضرت موسی(ع) گفته بود: این سریال عظیم‌ترین اثری است که تا به حال تاریخ دنیا به خود دیده است و خیلی فراتر از توان ماست البته از لحاظ تکنیکی هم باید خود را بالا بکشیم که نیاز به بودجه دارد. باید ببینیم مسئولین ذیربط برای این کار وقت می‌گذارند یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.