یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

همراه با سینماحقیقت؛

«از ایران، یک جدایی» با چهار بار قطعی و تغییر سالن اکران شد

حاشیه های هفتیمن جشنواره سینما حقیقت

در حالی که قرار بود مستند «از ایران، یک جدایی» امروز در سانس فوق العاده سینما فلسطین ساعت 13 اکران عمومی شود با 15 دقیقه تاخیر به نمایش درآمد و در ادامه پس از چهار بار قطعی اکران آن در سالن دیگری انجام شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که قرار بود مستند «از ایران، یک جدایی» امروز در سانس فوق العاده سینما فلسطین ساعت 13 اکران عمومی شود، با 15 دقیقه تاخیر به نمایش درآمد. بعد از پخش این مستند به دلیل ناهماهنگی بین صدا و تصویر، پخش آن نیز متوقف شد و با عذر خواهی کارگردان فیلم «آزاده موسوی» بعد از 15 دقیقه دوباره اکران شد، اما مشکل در پخش به همین جا ختم نشد.

با همه آمد و رفت ها و تکاپوهایی که مسئولان جشنواره به اتاق پخش داشتند اما بعد از نیم ساعت که دوباره این مستند اکران شد با مشکل صدا مواجه شد.

تماشاگران جشنواره سینما حقیقت با تامل برای بار دوم منتظر شدند تا نسخه دیگر این فیلم به دست پخش‌کنندگان برسد اما این انتظار به طول انجامید و یکی از مسئولان جشنواره با عذر خواهی دوباره از تماشاگران درخواست کرد تا صبورانه در انتظار رسیدن نسخه جدید این فیلم باشند.

در ادامه «محمدمهدی طباطبایی نژاد» دبیر هفتمین دوره از جشنواره فیلم بین المللی سینماحقیقت به سالن آمد و گفت: از همه دوستان عذرخواهی می کنم بابت این اتفاق پیش آمده و از همه شما عزیزان در خواست می کنم که برای تماشای این مستند به سالن شماره 1 سینما بروید.

تماشاگران با اعتراض راهی سالن شماره اول سینما فلسطین شدند و در نهایت این مستند سرانجام اکران شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.