یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

تصویربرداری «رنگ شک» عرب‌نیا رو به پایان است

نمایی از مینی سریال رنگ شک به کارگردانی فریبرز عرب نیا و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم و محصول سیمافیلم

تصویربرداری مینی‌سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا در بوشهر همچنان ادامه دارد و این فیلم به پایان مراحل تصویربرداری خود نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، «رنگ شک» عنوان مینی سریالی به کارگردانی فریبرز عرب نیا و محصول سیمافیلم است که به پایان مراحل تصویربرداری خود نزدیک می شود، در حال حاضر عوامل سازنده این سریال در بوشهر به تصویربرداری این سریال ادامه می دهند. «رنگ شک» در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می شود.

این سریال با حضور فریبر عرب‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده، صالح میرزاآقایی، معصومه آقاجانی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، طوفان مهردادیان و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی ساخته می‌شود.

داستان این سریال که توسط فریبرز عرب‌نیا به نگارش درآمده است در رابطه با یک افسر نیروی انتظامی است که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماوریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

گفتنی است سایر عوامل این سریال به شرح زیر است: مدیر تصویربرداری؛ حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز؛ اکبرنصیری، دستیار دوم کارگردان؛ ارسطو خوش رزم، مدیر تولید؛ مهدی بدرلو،صدابردار؛ علی گراکویی، طراح گریم؛ محسن موسوی، اجرای گریم؛ آفرین صادقی، پژمان بنفشه خواه، مدیر تدارکات؛ پرویز کاظم لو، عکاس؛مسعود پاکدل و رز ارغوان آذر.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.