یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

هادی: «زندگی جای دیگری است» به فیلم فجر ارسال شد/ با تهیه‌کننده به تفاهم رسیدم

زندگی جای دیگری است

منوچهر هادی؛ کارگردان «زندگی جای دیگری است» از ارسال نسخه اولیه این فیلم به جشنواره خبر داد، در حالیکه همچنان ساخت موسیقی توسط «حامد ثابت» انجام می‌شود.

منوچهر هادی در گفتگو با سینماپرس درباره آخرین مراحل فنی «زندگی جای دیگری است» به سینماپرس گفت: تصحیح رنگ توسط آقای سلامی و دستیارم انجام شده است و نسخه اولیه فیلم هم به دفتر جشنواره ارسال شد.

هادی درباره ساخت موسیقی گفت: هم اکنون «حامد ثابت» در حال آهنگسازی می باشد که تنها برای این فیلم دو قطعه موسیفی در نظر گرفته شده است که تا روزهای دیگر به پایان خواهد رسید.

وی درباره ویژگی های سومین فیلمش ادامه داد: خیلی از منتقدان فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» را یک جهش درکارنامه من دیدند و باید در نظر داشت که «زندگی جای دیگری است» را بعد از دو تجربه سینمایی ساختم در کل باید نسبت به دو فیلم اول بهتر باشد.

هادی یادآور شد: در نهایت باید نتیجه را در اکران دید و شاید هم من روند نزولی را سپری کرده باشم اما خودم از فیلم راضی هستم.

کارگردان «قرنطینه» درباره نوع فیلمبردری «زندگی جای دیگری است» گفت: تقریبا هم از دوربین روی دست و هم به شکل سه پایه استفاده کردیم، اما دوربین روی دست این فیلم به شکلی نیست که آزار دهند باشد و با توجه به مفهوم پلان ها سعی کردیم با تکنیک روی دست به باورپذیری حس و حال مخاطب کمک کنیم.

هادی در پایان درباره اختلافاتش با تهیه کننده این فیلم گفت: در نهایت به تفاهم رسیدیم، تهیه کننده و کارگردان تلاش می کنند که «زندگی جای دیگری است» بدون حاشیه به جشنواره راه یابد و انشاالله شاهد یک فیلم خوب باشیم.

فیلم  «زندگی جای دیگری است» داستان مردی به نام داود، بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما حالا مرگ به سراغ او آمده است.

حامد بهداد،نیکی کریمی،یکتا ناصر و پارسا پیروزفر از بازیگران این فیلم هستند و «امیر سیدزاده» تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.