جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

باباییان: «بوی گندم» هفته آینده اکران می‌شود/نگران تاثیر سرما و امتحانات بر فروش نیستم!

داریوش بابائیان در در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

داریوش باباییان گفت: فیلم «بوی گندم» با تدوین مجدد در گروه سینمایی آفریقا از 27 آذرماه اکران می‌شود، این فیلم به دلیل فراز و نشیب تاکنون موفق به اکران نشده بود، الان شرایط اکران برای فیلم مناسب است.

«داریوش باباییان» با بیان اینکه فیلم سینمایی «بوی گندم» هفته آینده اکران خواهد شد، گفت: فیلم «بوی گندم» با تدوین مجدد در گروه سینمایی آفریقا از 27 آذرماه اکران می شود، این فیلم به دلیل فراز و نشیب تاکنون موفق به اکران نشده بود، الان شرایط اکران برای فیلم مناسب است.

این تهیه کننده درباره شرایط اکران افزود: در حالی که قرار بود این فیلم در اکران دوم عید فطر قرار بگیرد اما ترجیح دادیم که بعد از «به خاطر پونه» با گروه دیگری فیلم را اکران کنیم، فیلم اگر خوب باشد قطعا شرایط سرما،امتحانات و ... روی فروش تاثیر نخواهد داشت.

باباییان ادامه داد: قطعا فیلم با استقبال مواجه خواهد شد و از بازیگران خوبی مثل پولاد کیمیایی،الناز شاکردوست،رضا یزدانی و مصطفی زمانی برخوردار است، آنونس «بوی گندم» در سالن های سینما در حال پخش است.

باباییان با تاکید بر بازتاب های مثبت «بوی گندم» ادامه داد: از دولت توقع می رود از این فیلم با توجه به نگاه ملی درباره خلیج فارس حمایت شود و ما بتوانیم اکران موفقیت آمیزی داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.