شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

خوشبخت: زمان نمایش «عقاب صحرا» مشخص نیست/ حمایت از فیلم دولتی فقط در بخش تولید است

مهرداد خوشبخت کارگردان در نشست فیلم « عقاب صحرا» در جشنواره فیلم فجر

کارگردان «عقاب صحرا» از مشخص نبودن زمان اکران این فیلم خبر داد و گفت: متاسفانه حمایت از فیلم های دولتی بیشتر در تولید است تا اکران و برای نمایش عمومی باید بعد از جلسات به یک جمع بندی رسید.

«مهرداد خوشبخت» درباره اکران فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به سینماپرس گفت: با توجه به مالکیت فارابی بر فیلم، باید به همراه تهیه کننده یک جلسه ای را با مدیر بنیاد سینمایی فارابی داشته باشیم و برای اکران فیلم تصمیم گیری کنیم.

خوشبخت ادامه داد: فارابی فیلم هایی که تهیه کرده است را برای پخش به فدک فیلم واگذار می کند و ما هم امیدواریم «عقاب صحرا» به اکران عمومی دربیاید، متاسفانه حمایت از فیلم های دولتی بیشتر در تولید است تا اکران و برای نمایش عمومی باید بعد از جلسات به یک جمع بندی رسید.

این کارگردان درباره تغییرات تدوین نسبت به جشنواره، افزود: نزدیک 10 دقیقه از فیلم برای اکران عمومی کم شد و با توجه به نظر مخاطبان و بازبینی خودمان پلان هایی از فیلم جابجا شد، فیلم از نظر ساختاری خیلی بهتر شده است.

خوشبخت در پاسخ به اینکه آیا باز هم برای ساخت فیلم تاریخی اقدام خواهد کرد، گفت: قطعا اگر فیلمنامه خوبی به دستم برسد می توانم که فیلم خوبی بسازم و ایده‌هایی که در این فیلم امکان اجرا نداشته‌ام می توانم در فیلم بعدی لحاظ کنم.

خوشبخت درپایان یادآور شد: به تازگی یک تله فیلم پلیسی را اتمام کرده ام و روی یک فیلمنامه دفاع مقدس در حال کار کردن هستم.

کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علیرضا کمالی نژاد، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروی، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان نسب از بازیگران این فیلم هستند.

«عقاب صحرا» داستانی تاریخی دارد که در سال های ششم تا هشتم هجری و از هدیبه تا فتح مکه رخ می دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.