چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸

در گفت و گوی اختصاصی با سینما پرس مطرح شد/

پژمان جمشیدی بازیگر تئاتر می شود

پژمان جمشیدی در نشست نقد و بررسی سریال «پژمان» در فرهنگسرای ارسباران

بازیگر سریال «پژمان» در حاشیه نشست نقد و بررسی این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس از ایفای نقش در نمایش «بادی که مرا برد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس؛ نشست نقد و بررسی سریال «پژمان» با حضور عوامل این سریال برگزار شد، پژمان جمشیدی که در این مراسم خبر از حضور خود در یک نمایش داده بود، در پایان این نشست در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در این رابطه توضیح داد: در حال حاضر مشغول تمرین در نمایشی با نام «بادی که مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد هستم، در این نمایش من در کنار بهاره رهنما به ایفای نقش می پردازم.

وی ادامه داد: «بادی که مرا برد» ادامه نمایشی به نام «چشم هایی که مال توست» است که در تابستان امسال با بازی بهاره رهنما در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته بود، به هر حال این نخستین تجربه من در تئاتر است و امیدورام که با رضایت مخاطبان همراه باشد.

 

جمشیدی تصریح کرد: تئاتر برای من مثل فوتبال است زیرا به نظرم همانند فوتبال زنده و پویا است. در حقیقت هنرمندان در تئاتر همانند فوتبالیست ها بر روی زمین ورزشی به صورت نفس به نفس با مخاطبان خود در ارتباط هستند و به همین علت این هنر برای من خیلی با ارزش است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.