چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

حمیدرضا صدری عنوان کرد:

موسیقی «ردکارپت» شرقی و ایرانی است

حمید صدری

فیلم سینمایی «ردکارپت» دومین فیلم سینمایی رضا عطاران است که به تهیه کنندگی احمد احمدی تولید شده است. صدری که به تازگی آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است، اظهار داشت: موسیقی «ردکارپت» شرقی و ایرانی است.

حمیدرضا صدری؛ آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه به تازگی آهنگسازی فیلم سینمایی «ردکارپت» را آغاز کرده است، در رابطه با ویژگی های آهنگسازی برای این فیلم سینمایی که دومین تجربه کارگردانی رضا عطاران پس از «خوابم می آد» در سینما محسوب می شود، عنوان کرد: موسیقی فیلم سینمایی «ردکارپت» با توجه به فضاهای متفاوتی که این فیلم دارد بسیار متنوع و خاص است. باید بگویم که به نظر من کار برای این فیلم بسیار سخت تر و پیچیده تر از کار برای موسیقی فیلم «خوابم می آد» است.

 

وی ادامه داد: با وجود مستند گونه بودن این فیلم و تصویربرداری آن در فرانسه سعی می کنم که فضای موسیقی آن شرقی و ایرانی باشد و از نواهای ایرانی در آهنگسازی فیلم سینمایی «ردکارپت» بهره خواهم برد، در این زمینه به نتایجی هم رسیده ام. ملودی اولیه را در اختیار رضا عطاران قرار داده ام، وی نیز از نتیجه کار راضی بود اما خود من هنوز راضی نیستم و باید با توجه به اینکه «ردکارپت» فیلم خوبی شده است موسیقی آن را نیز در خور فیلم بسازم.

 

صدری تصریح کرد: از آنجا که فضای این فیلم سینمایی به نوعی با جشنواره کن ارتباط دارد قطعا موسیقی فیلم نیز از این فضای جشنواره ای الهام خواهد گرفت، اما جنس جشنواره ای که من در آهنگسازی در نظر دارم جشنواره فجر نخواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: کار با عطاران به دلیل حساسیت هایش به هیچ وجه آسان نیست، اما با همفکری و مشورت هایی که میان ما وجود دارد امیدورام که بتوانم نتیجه خوبی را از آهنگسازی برای این فیلم به دست بیاورم، فکر می کنم که ساخت موسیقی برای «ردکارپت» تا سه هفته آینده به پایان برسد.

 

گفتنی است، فیلم سینمایی «ردکارپت» که نگاهی تجربه گرا به جشنواره فیلم «کن» دارد دومین ساخته رضا عطاران در مقام کارگردانی سینما محسوب می شود، در کنار عطاران در این فیلم بازیگران فرانسوی و ایرانی حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.