سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

به کارگردانی هاتف علیمردانی

رنگ و لعاب «مردن به وقت شهریور» اصلاح می‌شود

مردن به وقت شهریور

هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» خبر از اتمام مراحل فنی این فیلم را روز های آینده داد و گفت: اگرچه هنوز برای صداگذاری به نتیجه نرسیدیم اما در حال تصحیح رنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» خبر از اتمام مراحل فنی این فیلم را روز های آینده داد.

هاتف علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: هم اکنون در کانون ایران نوین در حال تصحیح رنگ هستیم و نیما دبیری اصلاح رنگ را بر عهده دارد. تدوین «مردن به وقت شهریور» امیر ادیب پرور انجام شده است و موسیقی فیلم را افشین عزیزی به پایان رسانده است اما برای صداگذاری که قبلا قرار بود ایرج شهزادی آن را انجام دهد هنوز در حال صحبت کردن هستیم.

مردن به وقت شهریور

کارگردان «بخاطر پونه» اظهار داشت: از نتیجه نهایی راضی‌ام و امیدوارم در کنار فیلم‌های خوب دیگر دیده شود. امیدوارم با اتمام مراحل پس از تولید فیلم را به جشنواره برسانیم و این کار سختی است و ما تلاشمان را می کنیم.

حميد فرخ نژاد، هانيه توسلی، نازنين بياتی، نويد لايقی مقدم، صبا گرگين پور، ترلان پروانه، پروين ملكی و حسام محمودی بازیگران اصلی و هاتف علیمردانی تهیه کننده فیلم «مردن به وقت شهریور» هستند.

مردن به وقت شهریور

این فیلم داستان سيناست كه فقط چند ماه فرصت دارد تا در كنكور قبول شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.