یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

با حضور سعید پیردوست در نقش رییس یک کارخانه

اعتصاب کارگران در یک سریال تلویزیونی به تصویر کشیده می شود

سعید پیردوست

سعید پیردوست از ایفای نقش یک مدیر در سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی خبر داد و گفت: در «عصر پاییزی» باز هم مدیر هستم، اما یک مدیر جدی که با مدیر سریال «پاورچین» تفاوت زیادی دارد.

سعید پیردوست، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینما پرس، در رابطه با حضور خود در سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی اظهار داشت: قصه «عصر پاییزی» درباره جوانی است که با اخراجش از کارخانه به آنجا رفته و با اعتصاب سعی می کند  حق و حقوق خود را بگیرد که در این میان اتفاقاتی رخ می دهد.من در این سریال در نقش مدیر آن کارخانه حضور یافته ام.

 

وی ادامه داد: من در سریال «عصر پاییزی» پس از «پاورچین» بار دیگر مدیر شده ام اما یک مدیر جدی که پاچه خواری و تعریف و تمجید در وی اثر نمی کند. این سریال یک سریال جدی و در ژانر اجتماعی است.

 

پیردوست در رابطه تفاوت نقش جدی و طنز و علاقه خود برای حضور در این دو ژانر متفاوت تصریح کرد: متأسفانه در سال های اخیر سریال های طنز ما به سمت لودگی حرکت کرده است و داستان هایی سطحی و پیش پا افتاده دارند، اما من به عنوان یک بازیگر کارهای جدی را بیشتر دوست دارم زیرا از یک سو همانطور که اشاره کردم فیلم ها و سریال های طنز ما آنچنان که باید قوی نیستند و از سوی دیگر علاقه شخصی من کار در فیلم های جدی است.

 

وی خاطر نشان کرد: باید فیلم ها و سریال های ما، چه در حوزه طنز و چه در حوزه کارهای جدی به سمت پرداختن به داستان های جذاب و مورد علاقه مردم پیش برود، من نمی گویم که فیلم های ماهواره ای خوب هستند یا بد اما آنچه اعتقاد دارم این است که باید خودمان آنقدر قوی باشیم که مخاطبانمان را به سوی فیلم هایی که بر اساس فرهنگ و مسائل خودمان ساخته شده است جذب کنیم.

 

کوروش تهامی، نسرین مقانلو، بهنوش بختیاری، سینا رازانی، سپیده خداوردی، علی سلیمانی، رامین نعمتی و مهتاج نجومی از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال  «عصر پاییزی» به ایفای نقش پرداخته اند.این سریال در 50 قسمت برای پخش از شبکه اول سیما تولید شده است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.