جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

تلاش فیلم اولی‌ها برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر

شهاب حسینی در ساکن طبقه وسط

هر سه فیلم «ساکن طبقه وسط»، «با دیگران» و «پنج ستاره» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران خواهند شد در مراحل فنی هستند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس سه فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط»، «با دیگران» و «پنج ستاره» سه فیلم سینمایی هستند که توسط کارگردانان فیلم اولی ساخته شده اند که در مراحل فنی قرار دارند.

 

فیلم سینمای «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشار زاده در مرحله صداگذاری است و ستار اورکی موسیقی آن را می سازد و تا اوایل آذر ماه آماده می شود و میکس نهایی صورت می گیرد.

 

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند. «پنج ستاره» اولین فیلم بلند سینمایی افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.
 
این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است. فیلمنامه «پنج ستاره» توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

«با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری را محمد توکلی تدوین می کند و 70 درصد از تدوین آن جلو رفته است و در حال رایزنی برای ساخت موسیقی این فیلم با چند آهنگساز است. فیلم سینمایی «با دیگران» داستان زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد، طاهره دوست و همکار او با اقدامی فداکارانه مسیر تازه ای را در برابر این زوج جوان قرار می دهد. آزادی یعقوب شوهر سابق طاهره از زندان روابط زندگی امیرحسین، آرزو و طاهره را پیچیده می کند.

در این فیلم جمعی از بازیگران مشهدی در کنار هنگامه قاضیانی، حسین محجوب، لیلا زارع، حمیدرضا آذرنگ و بابک حمیدیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

«ساکن طبقه وسط» به تازگی تدوین را آغاز کرده و کار آن توسط مرتضی علی عباس میرزایی انجام می شود و عوامل در تلاشند تا مراحل فنی آن زودتر به اتمام برسد و فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران شود.

 

حسینی در «ساکن طبقه وسط» نقش یک موزیسین و خواننده را هم ایفا می‌کند. همزمان با پایان فیلمبرداری، مونتاژ «ساكن طبقه وسط» توسط مرتضی علی عباس میرزایی آغاز شده است. قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

 

فیلمنامه «ساكن طبقه وسط» را محمد هادی کریمی نوشته است. این فیلم که نوعی طنز فلسفی است، داستان مردی است كه با ورود به یك ساختمان اتفاقات جدیدی برایش می افتد.

 

شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، محمد هادی کریمی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، فرید سمواتی، هنگامه قاضیانی، امید روحانی، فخرالدین صدیق شریف، علی شادمان، بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، حسین محب اهری، ثریا حلی، مرتضی علی عباس میرزائی و مانی کسرائیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.