جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

در واکنش به خبر شکست سریال میرباقری در فروش؛

حقیقت‌دوست: قسمت دوم «شاهگوش» دو برابر قسمت اول فروخته است/ رسانه‌ها اشتباه می‌کنند!

شهرام حقیقت دوست*

شهرام حقیقت‌دوست از بازیگران اصلی سریال «شاهگوش» در رابطه با استقبال مخاطبان از این سریال گفت: بر خلاف تصور برخی رسانه ها که به نظر هم اطلاعات غلطی را در اختیار دارند سریال شاهگوش بیننده های خود را پیدا کرده و خوب به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالیکه بنابر تعبیر برخی رسانه ها بازتاب ها بعد از توزیع دو قسمت از سریال شاهگوش ساخته داوود میرباقری در مقابل آن همه تبلیغاتی که برای عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی انجام شد، خوب ارزیابی نشد اما بازیگران و دست اندرکاران این سریال با این نظر مخالفند و تصورشان خلاف آن چیزی است که برخی می پندارند.

شهرام حقیقت دوست در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با بازتاب تماشاگران از دو قسمت به بازار آمده سریال «شاهگوش»، گفت: بر خلاف تصور دوستان که گمان می کنند این مجموعه مخاطب نداشته باید بگویم که بعد از توزیع دو قسمت از این سریال، به عنوان تازه ترین ساخته میرباقری توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.

وی افزود: باز هم برخلاف گمانه زنی هایی که رسانه ها کرده اند مبنی بر این امر که با پخش قسمت نخست این سریال تماشاگر آن را مورد نقد قرار داده و برای خرید قسمت دوم آن که چند روز گذشته به بازار فروش آمد اقدام نکرده باید بگویم کاملا اشتباه است؛ زیرا آمار فروش قسمت دوم این سریال بیش از دو برابر از فروش قسمت نخست آن بوده و این آمار خلاف آن چه که مخاطب تصور می کند را نشان می دهد.

سریال شاهگوش در 26 قسمت تولید خواهد شد که به گفته شهرام حقیقت دوست فیلمبرداری این مجموعه تا اواسط اسفند ماه امسال  به طول می انجامد.

در این سریال کمدی بازیگرانی چون: فرهاد اصلانی، احمد مهرانفر، محسن تنابنده، شهرام حقیقت دوست، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ و … بازی کرده‌اند.

.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.