یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

ایوبی: به زودی اعضای شورای عالی سینما معرفی می‌شود

ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه از ظرفیت شورای عالی سینما همچنان استفاده خواهد شد گفت: از سوی وزیر ارشاد تعیین تکلیف سند جامع سینما به سازمان سینمایی ارجاع داده شده و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از فارس جت‌الله ایوبی در خصوص تعیین تکلیف شورای عالی سینما و اینکه آیا در مدیریت جدید سینما همچنان از ظرفیت این شورا و حضور رئیس جمهور در بحث آن استفاده خواهد شد یا خیر؟ گفت: استفاده از ظرفیت شورای عالی سینما یکی از برنامه‌های مهم سازمان سینمایی است و قطعاً از چنین ظرفیتی استفاده مفیدی را خواهیم کرد و قرار است به زودی اعضای آن توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شود.

 

* موضوع سند جامع سینما به سازمان سینمایی ارجاع داده شد

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که تکلیف تصویب سند جامع سینما در شورای عالی انقلاب فرهنگی به کجا انجامیده است اظهار داشت: از سوی آقای جنتی پیگیری این موضوع به ما ارجاع داده شده و قرار است کمیته کاری تشکیل شود و پس از بررسی موضوع نتایج آن را هر چه سریعتر به مقام عالی وزارت منعکس کنیم.

* به زودی نتایج جلسات مشکلات سینماداران اعلام می‌شود

رئیس سازمان سینمایی همچنین در خصوص رفع مشکلات سینماداران برای پرداخت مالیات به ارزش افزوده و عوارض شهرداری که منجر به جلسات متعددی در سازمان سینمایی شد به خبرنگار فارس گفت: این موضوع به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان سینمایی در حال بررسی است چرا که با توجه به شرایط موجود یکی از اولویت‌های کاری این روزهای سازمان محسوب می‌شود و همانطور که کارگروهی در هفته‌های گذشته برگزار شد و در خصوص این موضوع صحبت‌های مختلفی مطرح شد قرار است به زودی جلسات دیگری نیز برگزار شود و ماحصل همه این جلسات به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.