یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

برزویه: عکاسی «معراجی‌ها» با دید سینمایی انجام می‌شود

بابک برزویه

نمایشگاهی از عکس‌های بابک برزویه با عنوان «دوران تکرار» برگزار شده‌است این عکاس با بیان اینکه 10 عکس از وی در این نمایشگاه قرارداد اظهار داشت: مفهوم عکس‌ها تکرار زندگی است.

بابک برزویه؛ در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت‌های خود در حوزه سینما اظهار داشت: در حال حاضر با کمک پریدخت مصباح به عکاسی در پروژه «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی مشغول هستیم، تصویربرداری این سریال از اواسط مرداد ماه آغاز شده و تا دو ماه دیگر نیز ادامه دارد.

این عکاس عنوان کرد: به دلیل اینکه قرار است نسخه سینمایی از سریال «معراجی‌ها» تهیه شود به همین دلیل نگاه ما به عکاسی این سریال نگاه سینمایی بوده است و با تکنیک عکاسی در سینما عکس های «معراجی‌ها» گرفته می‌شود.

با بیان اینکه نمایشگاهی از عکس‌هایش با عنوان «دوران تکرار» در کافه کافئین برگزار شده است، در رابطه با این نمایشگاه عنوان کرد: «دوران تکرار» نمایشگاهی از عکس‌هایم است که با موضوع طبیعت و برگ‌های پاییز در 10 قاب با اندازه 50 در50  در معرض دید علاقمندان قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: مفهوم عکس های این نمایشگاه تکرار در زندگی است و در واقع این نمایشگاه ادامه نمایشگاه قبلی من با عنوان «رویش» است، البته تعداد این عکس ها بیشتر بوده است و به دلیل محدودیت مکانی ما منتخبی از این عکس ها را به نمایش گذاشته ایم. نمایشگاه «دوران تکرار» به مدت 10 روز در کافه کافئین واقع در خیابان شهید حسینی پذیرای علاقمندان به عکاسی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.