شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

با موضوع پرونده نوجوانان مرتکب قتل شده/

«احساس آبی مرگ» از 24 آذرماه بازاجرا می‌شود

نمایش احساس آبی مرگ

نمایش «احساس آبی مرگ» به کارگردانی امین میری و نویسندگی سجاد افشاریان، از 24 آذر ماه فصل جدیدی از اجرای خود را تجربه خواهد کرد. موضوع این نمایش پروند نوجوانانی است که مرتکب قتل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، «احساس آبی مرگ» عنوان نمایشی مستند به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی امین میری است و موضوع آن نیز در رابطه با پرونده نوجوانانی است که مرتکب قتل غیر عمد و یا شبه عمد شده اند، این نمایش خرداد و تیرماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه رفته بود.

 

اجرای جدید نمایش «احساس آبی مرگ»، از 24 آذرماه در تالار سنگلج آغاز شده و تا 25 دی ماه ادامه پیدا می کند، همچنین این نمایش از 29 تا دوم دی ماه و به مدت چهار شب در زاهدان به روی صحنه می رود که یک شب از این اجراها به صورت خیریه و برای دو نوجوانی است که مرتکب قتل شده اند.

 

نمایش احساس آبی مرگ

داستان این نمایش در فضاها و صحنه های متفاوتی رخ می دهد، متن نمایش‌نامه «احساس آبی مرگ» پس از یک ‌سال تحقیق و گفتگو با خانواده‌های نوجوانان کانون، مسئولان و مربیان این محل و خانواده‌های مقتولانی نوشته شده و برای نخستین مرتبه در قالب جشنواره تئاتر شمسه زیر نظر حوزه هنری و شهرداری تهران روی صحنه رفت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.