چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

«بازگشت» آشا محرابی از شبکه خانگی به «خط» شبکه سوم

آشا محرابی  در مجموعه قلب یخی به کارگردانی محمد حسین لطیفی

آشا محرابی از پروژه های جدید خود برای شبکه نمایش خانگی و شبکه سوم سیما خبر داد.

آشا محرابی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: یک سریال به نام «خط» آماده پخش دارم که به تازگی تصویر برداری آن با اتمام رسیده است. کارگردانی این سریال بر عهده عباس رنجبر بود و این سریال دی ماه امسال از شبکه سوم سیما پخش می شود در کنار هنرمندانی چون کامران تفتی، محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا و حضور دارم. سریال مضمونی خانوادگی- اجتماعی دارد و از تمی عرفانی - انسانی نیز برخوردار است. در این سریال در نقش کاراکتر سوگند بازی می کنم.

 

بازیگر «مسافرخانه سعادت» افزود: یک فیلم برای پخش در شبکه خانگی بازی کرده ام به نام «بازگشت» نیز دارم که حسین قناعت آن را کارگردانی کرده است.

 

محرابی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با چند پیشنهاد روبرو شدم ولی فعلا با هیچ فیلمی به توافق نرسیده ام و فکر نمی کنم در جشنواره فجر امسال حضور داشته باشم.

 

در خلاصه داستان سریال «خط» آمده است: سیاوش (با بازی کامران تفتی) جوانی پرخاشجو که از خصایصی ناهنجار بی‌بهره نیست برای رسیدن به معشوق، پای در وادی ‏خودسازی می نهد. حاج رئوف(محمود پاک نیت) با اشرافیت بر احوال سیاوش، زمینه اهلیت او را فراهم می سازد. ‏‏هر گاه که سیاوش خود را مرد میدان نمی‌یابد، عشق سوگند (آشا محرابی) به سان تلنگر و نهیبی او را از ماندن بر حذر می‌دارد. چه آنکه در پایان کار، کار آزمودگی سیاوش، سوگند را در دایره عشق او ‏می کشاند. "خط"، قصه انسان شدن و انسان ماندن، سیاوش است.

 

آشا محرابی بازی در مجموعه های تلویزیونی«مسافرخانه سعادت»، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «تاوان»، «مرگ تدریجی یک رویا»، « آشپزباشی»، «قلب یخی»، «سرزمین کهن»، فیلم های سینمایی« بی‌خوابی» و«پاداش» و چندین فیلم تلویزیونی را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.