چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

اطلاعاتی درباره بازیگر سیاه پوست سریال پژمان

چه کسی پژمان جمشیدی و سام درخشانی را نجات داد؟

سریال پژمان

بازیگر نقش «کانو» در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت که قسمت آخر آن چندی پیش پخش شد، شاید برای خیلی از مخاطبان جذاب باشد اما آیا کانو واقعا یک فوتبالیست نیجریه ای بود؟

رضا کریمی؛ مدیر تولید سریال «پژمان» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در رابطه با حضور «تامی عبدالکریم» در این سریال عنوان کرد: تامی عبدالکریم دانشجوی نیجریه ای، زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شهید بهشتی بود که مدت 2 سال است در ایران زندگی می کند. وی با یک دختر ایرانی نیز ازدواج کرده است.

 

وی  در مورد نحوه پیوستن این بازیگر نیجریه ای به سریال «پژمان»، گفت: ما برای نقش «کانو» به دنبال یک بازیگر سیاهپوست می گشتیم که به وسیله یکی از دوستان «تامی» و شخص دیگری به ما معرفی شدند که آن شخص به دلیل اضافه وزن برای ایفای نقش در این سریال مناسب نبود، پس از تست هایی که از وی گرفته شد، در نهایت وی برای این نقش پذیرفته شد و در نقش کانو مقابل دوربین رفت.

 

کریمی تصریح کرد: «تامی» هیچ وقت فوتبالیست نبوده است و حتی یک عکس هم با لباس ورزشی ندارد، وی به بایگری بسیار علاقمند بود و به همین جهت نیز توانست به خوبی از عهده این نقش بربیاید.

 

مدیر تولید سریال «پژمان» خاطر نشان کرد: این بازیگر پس از این سریال در یک فیلم سینمایی دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت. البته نقشی کوچک بود، من و کل عوامل سریال پژمان برای این بازیگر جوان آرزوی موفقیت می کنیم.

 

انتهای پیام/ 

نظرات

  • فريمانارسي ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۴
    1 1
    پژمان جمشيدي خيلي دستت دارم
  • شقایق ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۸
    0 0
    عالی بود ................................................................................

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.