دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴

به کارگردانی علی قوی تن/

«بازگشت» به مرحله تدوین رسید

علی قوی تن

همزمان با شروع فیلمبرداری سکانس های باقیمانده فیلم سینمایی «بازگشت» در منطقه کویری دامغان ، مهدی حسینی وند تدوین فیلم را آغاز کرد .

به گزارش سینماپرس، طبق برنامه ریزی برای سکانس های باقیمانده توسط بیژن کاشانی، فیلمبرداری فیلم «بازگشت» تا 25 آبان به اتمام می رسد و سپس علی قوی تن بخاطر حضور فیلم سینمایی   «پرواز بادبادک ها» در بخش رقابتی فستیوال بنگلور که 3 آذر برگزار می شود راهی کشور هند می شود. قبل از این فیلم «آفتاب مهتاب زمین» از همین کارگردان در فستیوال بمبئئ بخش بهترین فیلم های جهان 25 مهر به نمایش در آمد.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی برای رسیدن به حقایقی به دل طبیعت سفر می کند و در این سفر که به جستجوی موضوع مورد نظر خود می پردازد، دختری نیز با او همراه می شود.

 

گفتنی است از جمله عوامل این فیلم می توان به علی قوی تن؛ نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده. شهاب نوروزیان؛ مدیر فیلمبرداری. داریوش بابائیان؛ مدیر تولید. علی حسین نژاد؛ جانشین تولید. طراح لباس و صحنه؛ فاطمه ناحی.برنامه ریز؛ بیژن موسوی کاشانی.عکاس صحنه؛ امین امینی.منشی صحنه؛ سارا اصلانی.صدابردار؛احمد صالحی.دستیاراول کارگردان؛ حامد قوی تن. دستیاراول فیلمبردار؛ رضا محلاتی. دستیاراول صدابردار؛ جواد شاکری و علی قوی تن، شهرزاد بختیاری و محمد جواد سلطانی به عنوان بازیگر اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.