دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

سریال‌هایی که محرم امسال خواهیم دید/

لطیفی با «زمانی برای عاشقی» از فردا به تلویزیون می‌آید/ پخش دوباره مختارنامه

سریال زمانی برای عاشقی

«خرده ستگران»، «زمانی برای عاشقی»، «خط سوم» از جمله سریال‌های تازه‌ای هستند که در ایام محرم از صدا و سیما پخش می‌شوند علاوه بر این که «مختارنامه» در قالب هفت قسمت سینمایی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد..

به گزارش سینماپرس، شبکه یک سیما، محمدحسین لطیفی نیز با «زمانی برای عاشقی» به شبکه تهران می‌آید، در این سریال فرهاد قائمیان، علیرضا اوسیوند، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه‌دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال روایتگر حاج مرتضی (فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال‌ها از آن غفلت کرده، باز گردد، مجموعه تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» در۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در دهه اول محرم در نظر گرفته شده است.

«خرده ستگران» عنوان سریال مناسبتی است که برای پخش از شبکه سوم سیما در نظر گرفته شده است، «خرده ستگران» سریالی اپیزودیک است که در هر قسمت ان ماجراهای متفاوتی اتفاق می‌افتد. این سریال که در سال 1387 ساخته شده است، حال و هوایی کاملا جدی دارد و در آن سعی شده به موضوعاتی به ظاهر بی‌اهمیت پرداخته شود که ما به آن‌ها توجه نمی‌کنیم. زنده یاد احمد‌ آقالو‌، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری‌، الیکا عبدالرزاقی‌، رامین ناصر‌نصیر‌، مسعود سخایی ‌، امیر آقایی‌، حمیدرضا آذرنگ‌، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما هم مجموعه تلویزیونی «خط سوم» ساخته داریوش یاری را برای پخش در ایام محرم در نظر گرفته است. این مجموعه در ده قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده که پخش آن از فردا ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.مجموعه تلویزیونی خط سوم به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی علی‌اصغر زارعی در مرکز سیستان و بلوچستان تولید شده است و عمار تفتی، زهرا سعیدی، حسن خمری، رضا خداوکیلی، چنگیز نارویی، توران یاقوتی، فرشته انصاری، حسین پهلوان‌زاده، ندا محسن‌پور و سهیل سرابندی از بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

این سریال داستان جوانی به نام شریف است که اتفاقی و غیرعمد باعث کشته شدن دوستش می‌شود. خانواده مقتول به شرط ترک دیار از حکم قصاص او می‌گذرند. پدر شریف از دنیا می‌رود و او برای خاکسپاری پدرش از زندان آزاد می‌شود در این مدت از طریق ماه‌بی‌بی، زن مومنه شهر که قرآنی نفیس را نزد خود نگهداری می‌‌کند، متوجه می‌شود پدرش نذر کرده است از اول محرم تا اربعین پارچه پهن شده زیر قرآن را با چهل آیه متبرک کند.

پخش سریال «بچه‌های نسبتا بد» در ماه محرم را همچنان ادامه خواهد داد، این سریال هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و قرار است در ماه محرم نیز با همین روال روی آنتن برود. «بچه های نسبتا بد» به نویسندگی پیمان عباسی و کارگردانی سیروس مقدم، داستان چهار جوان خلافکار است که خودروی حامل یک گاو صندوق را به سرقت می‌برند. در داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است، اما با سرقت این سکه‌ها، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.میلاد کی‌مرام، حمید گودرزی، یوسف تیموری، علی طباطبایی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، مجید مشیری، شهرزاد کمال‌زاده، مهرانه مهین‌ترابی، پرویز پورحسینی، محمد مطیع، آیدا فقیه‌زاده و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

همچنین قرار است که مجموعه «مختارنامه» در قالب 7 قسمت پس از سریال «بچه های نسبتا بد» از شبکه یک سیما پخش شود، راز عاشقی، راه عاشقی، صلح سرخ، مهمان‌کشی، کودکان آب، نهضت توابین و کعبه در آتش عناوین این هفت قسمت هستند که قرار است از سوم تا دهم محرم به روی آنتن برود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.