شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

محسن امینی همزمان با برگزاری نمایشگاه نقاشی های هایش:

آثار نقاشی من حاصل دو سال دوره بیماری ام است

گالری هفت ثمر

نمایشگاهی از نقاشی های محسن امینی در گالری «هفت ثمر» برگزار شده است، این نمایشگاه به گفته خالقشان حاصل دوره دوساله ای است که وی در بیماری به سر می برده است.

به گزارش خبرنگار تجسمی سینما پرس، گالری «هفت ثمر» این روزها میزبان نمایشگاهی از نقاشی های محسن امینی است. وی دارای مدرک لیسانس طراحی صنعتی و فوق لیسانس پژوهش هنر بوده و در حال حاضر مدرس دانشگاه در حوزه طراحی صنعتی، تاریخ هنر و تئوری فلسفه هنر است، وی در رابطه با آثار به نمایش گذاشته خود در این نمایشگاه عنوان کرد: نقاشی های به نمایش گذاشته شده در این گالری تلفیقی از فیگوراتیو و خط نستعلیق است، اتفاق جدیدی که در این آثار رخ داده این است که بوم این نقاشی ها صاف نیست بلکه من با ماده ای که دست ساز خودم بوده بوم ها را موج دادم و به این صورت سطح آنها سه بُعدی شده است.

 

وی ادامه داد: پس از سه بُعدی شدن بوم فیگورها روی آن نصب و در کنار آن نیز خط فارسی نستعلیق نقاشی شده است، به طور کلی به این سبک از نقاشی میکس مدیا می گویند.

 

نقاشی محسن امینی

این هنرمند در رابطه با زمان خلق این نقاشی ها عنوان کرد: حدود 20 تابلو در این نمایشگاه وجود دارد که همه آنها حاصل دو سال تلاش من است.در حقیقت من در طی دو سال گذشته بیمار شدم و این آثار یادآور خوشی ها و ناخوشی های من در طول این مدت بوده است.

 

نقاشی محسن امینی

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار نقاشی محسن امینی می توانند تا 15 آبان ماه، به گالری «هفت ثمر» واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، پلاک هشت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.