چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

برزگر: اصلاحات «پرویز» را انجام دادم اما از صدور مجوز بی‌خبرم

مجید برزگر

مجید برزگر؛ کارگردان فیلم سینمایی «پرویز» درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: زمان زیادی است برای دریافت پروانه نمایش این فیلم اقدام کرده و اصلاحات را نیز انجام داده‌ایم ولی درباره صدور مجوز خبری نداریم.

مجید برزگر؛ کارگردان فیلم سینمایی «پرویز» درباره وضعیت اکران این فیلم به سینماپرس گفت: ما زمان زیادی است برای دریافت پروانه نمایش این فیلم اقدام کرده ایم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. پروانه اکران خارجی برای این فیلم صادر شده و ما منتظریم با دریافت پروانه داخلی برای اکران آن در سینماهای کشور اقدام کنیم.

وی با بیان این امر که فیلم بدون هیچ اصلاحیه ای است اما مجوز اکران نمی گیرد،افزود: ما تقاضا دادیم و قرار است که شورا فیلم را بازبینی کند اما هنوز اعلام نکرده اند و امیدوارم که اعلام کنند، گمان می کنم اکران این فیلم که با سرمایه شخصی ساخته شد برای سینمای ایران خیلی پرهزینه و پر ضرر هم نباشد.

برزگر در خصوص پیش بینی استقبال مخاطبان از این فیلم چنین گفت: خوشبختانه مخاطبانی که تا کنون این فیلم را دیده‌اند واکنش‌های مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. با توجه به این موضوع تصور می‌کنم «پرویز» و امثال آن اگر در سالن‌هایی خاص اکران داشته باشند می‌توانند مخاطب خود را در دراز مدت جذب کنند. اگر در چند سالن محدود اما به صورت باثبات چنین فیلم‌هایی اکران شوند بی شک می‌توانند مخاطبان همسو با تفکر خود را پیدا کنند.

این کارگردان افزود: باید تعبیر درستی از مخاطب اینگونه سینمایی داشته باشیم. صحبت درباره آسیب شناسی اکران چنین فیلم‌هایی بسیار وسیع است اما به صورت اجمالی می‌توان گفت بلا تشبیه با فیلم‌های مهم سازندگان مطرح، این نوع سینما در طول تاریخ سینما تنها بوده است و همواره از طرف عامه مردم و مسئولین مختلف مورد بی مهری قرار گرفته است. اما با توجه به هزینه تولید این فیلم‌ها با جرات می‌توان گفت برخلاف معمول سینمای این روزها چنین آثاری اگر اکران شوند به راحتی به سود دهی می‌رسند و مخاطب خود را خواهند داشت.

برزگر در پایان گفت: با توجه به علاقه شخصی خودم نسبت به این نوع سینما، در فیلم بعدی نیز که فیلمنامه آن را با نام «یک شهروند کاملا معمولی» با حمید برزگر نوشته ایم را برای دریافت پروانه ساخت ارائه کرده‌ایم همان شمایل را در نظر گرفته‌ام و ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.