دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

اظهار نظر جالب بازیگر سریال پژمان

امیر حسین رستمی: تماشای فوتبال وقت تلف کردن است

امیر حسین رستمی در نشست تئاتر« کلمه،سکوت،کلمه» به کارگردانی مائده طهماسبی

امیرحسین رستمی که در سریال پژمان در نقش خودش ظاهر شده است، در رابطه با حضورش در این سریال که در رابطه با زندگی یک فوتبالیست است گفت: با وجود اینکه با فوتبالیست‌ها دوست هستم اما از فوتبال متنفرم.

امیرحسین رستمی؛ بازیگر سریال «پژمان» با بیان اینکه در این سریال در نقش خودش یعنی یک بازیگر در این سریال حضور یافته است در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کنید نسبت به زندگی بازیگران در این سریال غلو شده است، عنوان کرد:یک سریال طنز اصلا قرار نیست که مناسبات واقعی را به نمایش بگذارد بلکه فانتزی است و یکی از ویژگی های طنز نیز در این است که همه چیز در آن غلو می شود.

 

وی ادامه داد: در سریال «پژمان» ما  هر شب با ورزشی مثل فوتبال شوخی می کنیم چرا نباید با خودمان یعنی بازیگران فانتزی رفتار کنیم؟ ضمن اینکه برای جلوگیری از سوءتفاهمات در ابتدای سریال به این نکته اشاره می شود که فقط اسامی واقعی افراد است.

 

این بازیگر در رابطه با همکاری خود با پژمان جمشیدی تصریح کرد: کار با پژمان جمشیدی تجربه خیلی خوب و مثبتی بود. پژمان بسیار باهوش و طناز است و به شدت نیز بازیگری را دوست دارد، امیدوارم هر اتفاقی که دوست دارد در این عرصه برایش بیافتد.

 

بازیگر سریال «سه، پنج، دو» در رابطه با علاقه خود به فوتبال گفت: با وجود اینکه دوستان زیادی همچون امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا، امیرحسین صادقی و.. در عرصه فوتبال دارم اما به شدت از این ورزش متنفرم و فکر می کنم وقت تلف کردن است که 90 دقیقه برای دیدن فوتبال وقت بگذارم.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.