سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

«با دیگران» در مرحله تدوین است

فیلم با دیگران

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اولین فیلم بلند سینمایی ناصر ضمیری با عنوان «با دیگران» مهمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری در حال تدوین است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مهمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

 

فیلم بلند سینمایی «با دیگران» نخستین تجربه فیلم سینمایی ناصر ضمیری به عنوان نویسنده و کارگردان است، وی پیش از این با ساخت فیلم کوتاه «شیر تلخ» که در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده  توانسته نظر کارشناسان و منتقدان را به ساخته های خود جلب کند.

 

در این فیلم حسین محجوب، هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان، حمیدرضا آذرنگ، لیلا زارع و جمعی از بازیگران مشهدی به ایفای نقش می پردازند، همچنین روزبه رایگان به‌عنوان مدیر فیلمبرداری در این فیلم فعالیت می‌کند و ندا اسدی و وحید حاجیلو به عنوان دستیاران کارگردان در این پروژه همکاری داشته و سیدمهدی طباطبایی‌نژاد نیز مجری طرح و مدیرتولید است.

 

فیلم سینمایی «با دیگران» داستان زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد، طاهره دوست و همکار او با اقدامی فداکارانه مسیر تازه ای را در برابر این زوج جوان قرار می دهد. آزادی یعقوب شوهر سابق طاهره از زندان روابط زندگی امیرحسین، آرزو و طاهره را پیچیده می کند.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

 

 

انتهای پیام/ ح

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.