سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵

در برنامه شب گذشته 90 مطرح شد

پژمان جمشیدی: اعتماد کردن به برادران قاسم‌خانی و سروش‌صحت کار سختی نبود

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که این روزها با حضور در تلویزیون بار دیگر مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته، دیشب در پُربیننده‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون حضور یافت و با عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 به گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینما پرس، شب گذشته بیست و نهم مهرماه بخشی از برنامه 90  به گفت و گو با پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و بازیگر سریال «پژمان» اختصاص یافته بود، جمشیدی در پاسخ به پرسش عادل فردوسی پور در رابطه با ایده شکل گیری سریال «پژمان» و علت حضورش در آن توضیح داد: شکل گیری این سریال مربوط به ایده ای بود که من سالها در رابطه با فوتبالیست های پیشکسوت و فراموش شدن آنها در ذهن داشتم که آن را با پیمان قاسمخانی در میان گذشتم و او نیز پس مدتها با من تماس گرفت که شبکه سه از میان سه ایده آن را پسندیده است.

 

وی ادامه داد: پیمان و محراب قاسم خانی به من گفتند که برای اینکه سریال طرفدار پیدا کند باید یک فوتبالیست در سریال حضور داشته باشد که در نهایت این پیشنهاد را به خود من دادند که من در ابتدا خیلی شوکه شدم اما پیمان گفت به ما اعتماد کن که اعتماد کردن به برادران قاسم خانی و سروش صحت اصلا کار سختی نبود.

 

این فوتبالیست تصریح کرد: من با آگاهی به این نکته که قرار است با من در این سریال شوخی بشود پذیرفتم که در سریال حاضر شوم و باید بگویم از لحظه ای که تصمیم به این کار گرفتم و جلو دوربین سروش صحت رفتم حتی یکبار هم پشیمان نشدم.

 

جمشیدی در پاسخ به پرسش دیگر عادل فروسی پور در رابطه با انتقادهایی که نسبت به سریال «پژمان» به خصوص از سوی فوتبالیست ها شده است، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که نقد نسبت به این سریال از سوی مردم کم بود و این نشان می دهد که جامعه ما مفهوم طنز را می دانند و به کاملا به این مسئله آگاهی پیدا کرده اند که طنز از خط قرمزها می گذرد اما در رابطه با دوستان فوتبالیست باید بگویم که من تقریبا همه مصاحبه ها را خوانده ام و از همین جا اعلام می کنم که همه آنها را دوست دارم و به همه دوستان و نظرشان احترام می گذارم.

 

پژمان جمشیدی در برنامه نود

بازیگر سریال «پژمان» در رابطه با تحصیلات فوتبالیست ها که در این سریال به آن اشاره شده است، گفت: به نظر من تحصیلات ربطی به انسانیت ندارد.

 

جمشیدی در پرسش دیگر فردوسی پور در رابطه با اینکه آیا ساختمان پزشکان موفق تر از این سریال نبود، بیان کرد: ساختمان پزشکان پس از گذشت چندین قسمت از پخش خود و یا شب های برره پس از یک ماه محبوب در میان مخاطبان محبوب شدند اما سریال «پژمان» بعد از سه قسمت محبوب شد که البته بخشی از این مسئله نیز به شهرت برادران قاسم خانی، سروش صحت و همچنین جذاب بودن فوتبال در میان مردم باز می گردد.

 

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به حضور بازیکنانی چون آرش برهانی، مجید درخشان، بهروز رهبری فرد و... در سریال اشاره کرد و گفت: این دوستان بدون هیچ ادعایی در بازیگر دعوت ما را پذیرفتند و من از آنها و همچنین همه بازیگرانی که با فروتنی اجازه دادند که من در کنارشان باشم تشکر می کنم.

 

سام درخشانی و پژمان جمشیدی در  مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت

این فوتبالیست در رابطه با نظرات بازیگران پیشکسوت و اهالی هنر در رابطه با بازیگری اش عنوان کرد: پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، حسن فتحی و... از عزیرانی بودند که با من تماس گرفتند همچنین من سالها شاگرد علی پروین بودم و او هیچ وقت به من زنگ نزده بود اما با پخش این سریال با من تماس گرفت و به من همان جمله معروفش، یعنی «باریکلا به غیرتت» را گفت.

 

جمشیدی در پایان در رابطه با ادامه فعالیت هایش در عرصه بازیگری خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در یک تله فیلم هستم، و ادامه این راه هم بستگی به این دارد که از عهده اش بتوانم بربیایم چون هنوز نامی ندارم و فکر می کنم که اگر حمایت دوستان در رابطه با من که یک نابازیگر هستم ادامه پیدا کند چرا که نه؟ حتما این کار را ادامه خواهم داد البته فکر می کنم من تنها انسان 37 ساله ای هستم که هنوز نمی دانم چه می خواهم (با خنده).

 

انتهای پیام/ع- ب.ب 

 

 

نظرات

  • لیدا ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳
    1 0
    سلام اقای جمشیدی تو برنامه بی نظیر بودن.خوشحالم که روحیه شون خوب بود.امیدوارم زندگی همیشه بهشون روی خوش نشون بده انشااله.دوسشون دارم
  • maryam ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۱
    1 0
    kheli babahali pejman vaghan barikala begheyratet

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.