دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

کارگردان «ابرهای ارغوانی»: استفاده از خواننده لس‌آنجلسی سلیقه من نیست

ابرهای ارغوانی

سینماپرس-گروه سینما/ سیامک شایقی با اشاره به مشخص نشدن زمان اکران فیلم «ابرهای ارغوانی» گفت: جنس فیلم و سلیقه ما استفاده از خوانندگان لس آنجلسی نیست.

سیامک شایقی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره نمایش فیلم «ابرهای ارغوانی» گفت: قرار بود این هفته چهارشنبه؛ یکم آبان ماه فیلم در گروه سینمایی قدس به نمایش درآید اما هنوز اکران فیلم قطعی نشده است و همچنان در بلا تکلیفی است.

 

وی درباره زمان مناسب نمایش فیلم گفت: سه هفته تا آغاز ماه محرم باقی است و اگر فیلم در روز چهارشنبه به نمایش درآید اکران خوبی را خواهیم داشت اما متاسفانه هنوز اکران فیلم مشخص نیست. دوستان اکران های مناسب را برای فیلم های خودشان در نظر می گیرند و فیلم های دیگر در بلاتکلیفی هستند و اکران مناسب ندارند.

 

کارگردان فیلم سینمایی «خواب زمستانی» درباره  آنونس فیلمش گفت: آنونس فیلم را خودم به اتفاق اوژن سید اشرفی آماده کردیم ما که نمی توانیم و سلیقه ما نیست که از خوانندگان لس آنجلسی برای آنونس فیلم استفاده کنیم  و جنس فیلم و سلیقه ما استفاده از خوانندگان لس آنجلسی نیست. پوستر فیلم آماده شده است منتظر هستیم تا زمان اکران فیلم مشخص شود.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: احمد باخبر می‌شود خواهر همکلاسی‌ سابقش (پروانه) خانه و خانواده‌اش را در شهرستان رها کرده و به تهران آمده است. احمد می‌پذیرد که پروانه را پیدا کند و او را به خانواده‌اش برگرداند.»

 

حسین یاری، هانیه توسلی،‌ رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ‌شیرین یزدا‌ن‌بخش، بهناز جعفری و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.