یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

جلیلی به سینماپرس خبر داد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «شاپرک‌های شهر» تمدید شد

ابوالفضل جلیلی

سینماپرس-گروه سینما/ ابوالفضل جلیلی خبر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم «شاپرک‌های شهر» تا ۱۰ آبان‌ماه امسال را داد.

ابوالفضل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی سینماپرس ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار برای جشنواره «شاپرک های شهر»، گفت: به علت استقبال بی نظیر و درخواست مستمر مخاطبان برای شرکت در این جشنواره مهلت ارسال آثار را تا دهم آبان ماه تمدید کردیم و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا این تاریخ به دبیرخانه ارسال کنند.

 

سفیر مهربانی و سخنگوی جشنواره «شاپرک های شهر» با اشاره به بخش های مسابقه بیان کرد: جشنواره «شاپرک های شهر» در چهار بخش مسابقه برگزار می کند، بخش ابتدایی مربوط به فیلم های صد ثانیه می شود، در بخش دوم آثار فیلمسازان کودک را با عنوان نگاه کودک» داریم، بخش بعدی آثار حرفه ای بلند و داستانی فیلمسازان حرفه ایی است که برای کودکان ساخته شده و در بخش پایانی آثار غیرحرفه ای که در این سینما مطرح نیستند، شرکت می کنند که محدودیت سنی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی افزود: هیچ محدودیتی برای فرمت آثار شرکت کنندگان در نظر گرفته نشده است و آن ها می توانند در هر قالبی آثار ساخته شده خود را در حوزه کودک و نوجوان با محورهایی که در سایت جشنواره درج شده است، به دبیرخانه ارسال کنند. فقط لازم است که آن ها سه نسخه از اثر خود را همراه با فرم تکمیل شده که پیش نویس آن در سایت جشنواره قرار دارد، به آدرس میدان فردوسی، خیابان پارس، کوچه جهانگیر، پلاک ۱۲، واحد ۲ ارسال کنند.

 

جلیلی در ادامه با اعلام رویکردهای این جشنواره بیان کرد: در این جشنواره تلاش شده در بسترهای گوناگون به کودک پرداخته شود. با این که بر رویکرد اجتماعی تاکید داریم؛ اما از فرهنگ هم غافل نمانده ایم و در این حوزه راهکارهایی را برای رفع مشکلات کودکان در نظر گرفته ایم که از جمله آن ها می توانم به کودکان و جامعه، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات، کودکان و صلح اشاره کنم.

 

گفتنی است، این جشنواره از تاریخ دوم تا ششم آذرماه در دو کشور ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ ح

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.