شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

بدون داشتن سینماهای سرگروه؛

«هیس دخترها فریاد نمی زنند...» ۴ میلیاردی شد

نمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی «هیس دختران فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده

سینماپرس - گروه سینما/ فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده پس از 80 روز نمایش هنوز با اقبال مواجه است و در تهران و شهرستان به فروش 4 میلیارد و صد میلیون تومان دست یافت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده پس از ۸۰ روز نمایش توانست در تهران به فروش دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دست یافت این فیلم بدون سرگروه سینمایی در ۱۸ سالن سینما در تهران به نمایش درآمده است.

 

فیلم سینمایی «دربند» ساخته پرویز شهبازی ظرف ۲۴ روز نمایش در تهران به فروش ۵۷۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون تومان رسید این فیلم مورد اقبال تماشاگران قرار گرفته است و ۲۳ سالن سینما در تهران به این فیلم اختصاص یافته است.

 

فیلم سینمایی «گناهکاران» جدیدترین ساخته فرامرز قریبیان با در اختیار داشتن ۲۳ سالن سینما در تهران به فروش ۱۱۵ میلیون تومان در شهرستان به فروش ۳۵ میلیون تومان رسید. این فیلم ۱۷ روز است که در سالن های سینماهای تهران به نمایش درآمده است.

 

فیلم  سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور نیز توانست به فروش ۱.۵ میلیاردی دست یابد این فیلم با توجه به نداشتن سینماهای حوزه هنری در ۱۷ سالن سینمای تهران به نمایش درآمده است و در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۴۶۰ میلیون تومان دست یافت.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.