شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵

در آخرین شب اجرا

«زم» به دیدن «من که دا نیستم» نشست

من که دا نیستم

سینماپرس _ گروه هفت هنر/ حجت الاسلام «زم» به همراه تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما در آخرین شب اجرای «من که دا نیستم» به کارگردانی حسین پارسایی به دیدن این نمایش با موضوع دفاع مقدس نشستند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شب گذشته در آخرین اجرای «من که دا نیستم» به کارگردانی حسین پارسایی حجت الاسلام زم به همراه تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دیدن تئاتر «من که دا نیستم» نشستند. پس از اتمام نمایش، علی سلیمانی با حضور بر روی سن از همکاران پشت صحنه دعوت کرد تا برروی صحنه حاضر شوند که مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

 

حسین پارسایی نیز با تشکر از حضور پرتعداد و تلاش های گروهش برای اجرای ۳۰ شب این نمایش گفت: امشب در جمع ما عزیزانی حاضر هستند که حیف است نام آنها ذکر نشود. حجت الاسلام زم که اگر اینجا ایستادم بخشی از آن به خاطر لطف و زحمات وی است.

 

پارسایی نام تعدادی از هنرمندان حاضر در تالار اندیشه  جمله گلاب آدینه، حمید مظفری، اسماعیل خلج ، رامین حیدری فاروقی و... را نام برد که مورد تشویق حضار قرار گرفتند. رحمت امینی با حضور برروی صحنه از هنرمندان این نمایش تقدیر به عمل آورد.

 

«من که دا نیستم» به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی مرتضی مصطفی نژاد با نگاهی به موضوع دفاع مقدس و شهدای گمنام آماده و به مدت ۳۰ شب در تالار اندیشه اجرا شد، در این نمایش رویا نونهالی، محسن قصابیان، علی سلیمانی، لیندا کیانی، حسین جمالی، مجید رحمتی، کاوه مهدوی، رضا مدنی به ایفای نقش پرداختند.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.