سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

در جمع خبرنگاران عنوان شد

ایوبی: از میرزاخانی در سینمای جوان واقعا راضی هستم

ایوبی در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس-گروه سینما/ حجت الله ایوبی در حاشیه مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره جشنواره فیلم کوتاه و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از هاشم میرزاخانی؛ دبیر این جشنواره واقعا راضی است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران حجت الله ایوبی در حاشیه مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره جشنواره فیلم کوتاه و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مدیران تمام بخش‌ها با دقت انتخاب شده و می‌شوند، افزود: ما برای همه بخش‌های سینما حساسیت به‌خرج می‌دهیم. مدیران فعلی و مدیران گذشته همه باید کمک کنند. بعضی‌ها هستند و بعضی‌ها می‌روند اما همه می‌توانند سوار قطار سینمای ایران باشند.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت مدیر آینده انجمن سینمای جوان هم گفت: همانطور که گفتم در حال بررسی هستیم اما ما از میرزاخانی واقعا راضی هستیم چرا که انجمن سینمای جوان جزو بخش‌هایی بود که خیلی خوب کار کرد، زحمت کشید و میرزاخانی در این راه خیلی تلاش کرد.

 

رییس سازمان سینمایی کشور در پاسخ پرسشی مبنی بر حضور  محمدمهدی عسگرپور در مراسم افتتاحیه و گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور مجدد عسگرپور در فارابی گفت: به‌هرحال ما با همه سینماگران همراه هستیم. در هر برنامه‌ و یا زمانی یکی از عزیزان همراه‌مان هستند اما این بدان معنا نیست که آن‌ها گزینه تصدی پستی باشند.

 

وی درباره زمان مشخص شدن مدیر جدید بنیاد سینمایی فارابی تاکید کرد: واقعا با وسواس و دقت در حال بررسی همه گزینه‌های مختلف برای تصدی مدیریت آن‌ بنیاد هستیم، چون فارابی برای‌ ما مهم است و انتصاب مدیر آن بنیاد را انتصاب مهمی می‌دانیم. به همین دلیل در حال بررسی همه کسانی که این آمادگی در آن‌ها وجود دارد و تجربه‌ای دارند، هستیم. در هر صورت فکر می‌کنم به‌زودی به نتیجه برسیم و آن را اعلام کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.