دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

تدوین «اسب ها همچنان می تازند» به نیمه رسید

اسب ها همچنان می تازند

سینماپرس - گروه سینما/ حسن نجفی از به نیمه رسیدن تدوین فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» که در تهران و تبریز فیلمبرداری شد ،خبر داد.

حسن نجفی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره انجام مراحل فنی فیلم گفت: در حال حاضر تدوین فیلم  «اسب ها همچنان می تازند» در حال انجام است که تاکنون به نیمه رسیده است. فیلم مضمونی اجتماعی دارد و کار تدوین را سخت می کند. من به همراه حسین حشمت نیا  تدوین فیلم را انجام می دهیم.

 

وی درباره موسیقی فیلم گفت: موسیقی در این فیلم از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل هنوز سازنده موسیقی فیلم را مشخص نکردیم و در حال مذاکره با دوستان آهنگساز هستیم.

 

فیلمبرداری فیلم «اسب ها همچنان می تازند» در تهران و تبریز انجام شد. فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره بایرام است. او مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می شود و خیابان های تهران صحنه تاخت وتاز او است.

 

در این فیلم سعید راد،پوریا پورسرخ،بهاره افشاری،الهام چرخنده،شیوا مکینیان،ضرغام استادی اصل،مهتاب شکریان،صبا سهیلی،سمیه رمضانی،امیررضا گیتی بان،منیژه مهتاج الفضل،یزدان آخوندی،آرشان استادی اصل به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.