یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

توزیع در شبکه خانگی/

«شاهگوش» میرباقری قبل از محرم توزیع می‌شود

محسن تنابنده در مجموعه «شاهگوش » به کارگردانی داوود میرباقری

سینماپرس- گروه سینما/ مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری از چهارشنبه اول آبان ماه توزیع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، توزیع‌کننده مجموعه «شاهگوش» اعلام کرد اول آبان اولین قسمت این سریال طنز در مراکز خرید توزیع خواهد شد. 

مجوز سریال «شاهگوش» به تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند، اواسط مهر ماه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و سازندگان این سریال با در نظر گرفتن زمان تولید و تکثیر قسمت اول «شاهگوش»، تصمیم گرفتند برای این که توزیع این سریال با شروع ماه محرم تداخل نداشته باشد، قسمت اول آن را اول آبان ماه در سراسر کشور توزیع کنند.

بر اساس این گزارش، مخاطبان شبکه نمایش خانگی با آغاز دومین ماه پاییز، شاهد آغاز توزیع اولین سریال داوود میرباقری در این شبکه خواهند بود.

شاهگوش

گفتنی است، «شاهگوش» مجموعه ۲۶ قسمتی است که از بازیگران آن می توان به محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، الهام پاوه‌نژاد، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، سیروس گرجستانی و …اشاره کرد.

داوود میرباقری پیش از این سریال‌های «رعنا»، «گرگ‌ها»، «معصومیت از دست رفته»، «امام علی» (ع) و «مختارنامه» را کارگردانی کرده است.

نظرات

  • روژان مىرزاپور ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۷
    0 1
    من ١٠ ساله هستم و مى خواهم بگويم كه شما فيلم شاهگوش را بسيار عالى درست كردين كه حتى يك دختر ١٠ ساله خوشش بيايد راستى من طناز طباطبايى و مرجانه گلچين و اكبر عبدى و شهرام حقيقت دوست را خيلى دوست دارم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.