دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

انتصابی دیگر در سازمان سینمایی؛

«مجید مغنیان» معاون اداری- مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد

مجید مغنیان

سینماپرس-گروه سینما/ طی حکمی از سوی «سیّدمحمدمهدی طباطبایی نژاد» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «مجید مغنیان» به عنوان معاون اداری- مالی این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش سینماپرس، با حکم سیّدمحمدمهدی طباطبایی نژاد،مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مجید مغنیان به عنوان معاون اداری- مالی این مرکز جایگزین علیرضا حفیظی شد.

 

گفتنی است، مجید مغنیان متولد سال ۱۳۴۵ در شهر تهران و فارغ التحصیل کارشناسی تکنولوژی آموزشی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و دانشجوی دکترای مدیریت DBA است.

 

از سوابق شغلی وی می توان به مسئول سمعی و بصری مرکز آموزش مدیریت دولتی (۱۳۵۷ تا ۷۱)؛ ایجاد و راه اندازی مرکز تکنولوژی آموزشی از مرحله ایده تا تولید برنامه های رادیو- تلویزیونی (۱۳۷۱ تا ۷۲)؛ رئیس مرکز تکنولوژی آموزشی مدیریت و برنامه ریزی (۱۳۷۲ تا ۸۷)؛ مدیرکل آموزش مادرتخصصی آزمایشگاه فنی وزارت راه و شهرسازی (۱۳۸۷ تا ۸۹)؛ مدیرکل روابط عمومی شرکت آزمایشگاه [سازمان کنترل کیفی] (۱۳۸۹ تا ۹۰)؛ مشاور مدیرعامل در تدوین برنامه استراتژیک شرکت برای تبدیل به سازمان (۱۳۹۰ تاکنون) اشاره کرد.

 

سوابق هنری مجید مغنیان نیز تهیه کننده فیلم مستند آموزشی خط خودآوا در قران کریم (۱۳۷۷)؛ تهیه پنج فیلم آموزشی  Case Studyبرای مدیران (۷۸-۱۳۷۷)؛ مدیر تولید بیش از ۲۷۰ برنامه صوتی آموزشی برای مدیران و دوبلاژ بیش از ۱۰۰ فیلم آموزشی در زمینه مدیریت (۸۷-۱۳۷۴)؛ مدیر تولید ۷ بسته آموزشی الکترونیکی CBT در زمینه مدیریت (۸۷-۱۳۷۶)؛ تهیه کننده برنامه تلویزیونی معرفی اندیشمندان مدیریت (۸۷-۱۳۸۳)؛ مدیر تولید برنامه های تلویزیونی معاونت سیما با عناوین: شرق شناسی، جهان ایرانی و ایران جهانی، شناخت موزه های جهان در اسپانیا، ایتالیا، هلند، فرانسه، یونان (۸۶-۱۳۸۳)؛ مدیر پروژه تولید بسته آموزشی الکترونیکی ارتباط موثر (۸۸-۱۳۸۶)؛ تهیه کننده برنامه های تلویزیونی فلسفه از نظر تا عمل، میراث علمی و فلسفی خواجه نصیرالدین طوسی، دیار عاشقان (۹۲-۱۳۸۸) است.

 

وی ضمن حضور و ارائه مقالات علمی مختلف به سمینارهای مختلف و عضویت در انجمن بین المللی توسعه آموزش های الکترونیکی ( AACEکانادا) و مجمع جهانی رسانه های رادیو تلویزیونی ( I.B.Cهلند)، در دانشکده خبر نیز به امر تدریس اشتغال داشته است.

 

در قسمتی از متن حکم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور اداری، مالی و اجرایی و با عنایت به سوابق موفق مدیریتی، به موجب این حکم به سمت معاون اداری- مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تمام توانمندی های خود و قابلیت های مرکز، در انجام وظایف محوله و ساماندهی بیش از پیش امور اداری، مالی، حقوقی و اجرایی مجموعه، موفق و مؤید باشید.

 

فرصت را مغتنم دانسته، از زحمات برادر ارجمند آقای علیرضا حفیظی در دوران تصدی معاونت اداری- مالی و حــــقوقی قدردانی می نمایم.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.