دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

پیام عزیزی عنوان کرد:

بازیگران در«بیچاره مکبث» با پارچه به روی صحنه می روند

مکبث بیچاره

سینما پرس – گروه هفت هنر/ پیام عزیزی با بیان اینکه نمایش «بیچاره مکبث» از 14 مهر روی صحنه می رود، گفت: بازیگران در این نمایش با صورتی پوشیده شده در پارچه به روی صحنه می روند.

پیام عزیزی کارگردان نمایش «بیچاره مکبث» در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در رابطه با زمان اجرای این نمایش عنوان کرد: نمایش «بیچاره مکبث» قرار بود که از روز هفتم مهر ماه به روی صحنه برود که به علت تغییر صندلی های سالن نمایش اجرای آن به روز 14 موکول شد البته ما در روز جمعه 12 مهر ماه یک اجرا ویژه خبرنگاران و عکاسان خواهیم داشت.

 

وی در رابطه با شیوه اجرایی نمایش «بیچاره مکبث» عنوان کرد: ما در این نمایش از یک تکنیک خاص استفاده کرده ایم به این شکل که بر صورت و بدن بازیگران نمایش پارچه قرار می گیرد، همچنین طراحی صحنه این نمایش نیز به وسیله پارچه انجام شده است و در حقیقت صحنه، اجرا و آکسسوار «بیچاره مکبث» در هم تنیده شده است.

 

این کارگردان با بیان اینکه داستان نمایش «بیچاره مکبث» برگرفته شده از نمایشنامه معروف «مکبث» است، ادامه داد: من در این نمایش نقاط عطف نمایشنامه «مکبث» را انتخاب کرده ام به طوری که یک اجرای سه ساعته را به یک اجرای 45 دقیقه ای با یک شیوه اجرایی خاص رسانده ام.

 

عزیزی در معرفی عوامل نمایش گفت: مژگان معقولی، مهرداد خانی، میترا عزیزی، پدرام شیوا، مهری نوروزیان، شایان پور ملاه، رامین منصوری، نرگس حبیبی، فرشته احمد پور، هومن ستاری، دانیال بیات، محمد حسین موسوی بازیگران این نمایش هستند که البته این افراد در بخش های دیگر این نمایش نیز همکاری داشته اند همچنین علی حدادی اصل به عنوان عکاس در این نمایش حضور دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: نمایش «مکبث بیچاره» پس از پیگیری ها  فراوان و سدهایی که در رابطه با اجرا در تئاتر شهر داشت پس از چهار سال به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.