دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵

مارتین شمعون پور از حضورش در فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» خبرداد

اجرای موسیقی توسط مارتین شمعون پور در دهمین جشن انجمن منتقدان خانه تئاتر

سینما پرس – گروه هفت هنر/ مارتین شمعون پور از نقش آفرینی خود در فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به عنوان سومین تجربه خود در حوزه سینما خبر داد.

مارتین شمعون پور در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرد که بیشتر به عنوان آهنگساز شناخته شده و قرار است در فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی نقش آفرینی کند.

 

وی همچنین در مورد این فیلم اظهار داشت: هم اکنون فیلمبرداری فیلم آغاز شده است، قرار است که من در این فیلم به ایفای نقش بپردازم. این فیلم که از یک موضوع اجتماعی برخوردار است داستان پسری است که چند ماه به زمان کنکورش باقی مانده است و در این بین دچار اتفاقاتی می شود، بخشی از این فیلم به موسیقی اختصاص دارد که من در این فیلم در نقش صاحب یک استودیو موسیقی حضور یافته ام.

 

شمعون پور اظهار داشت: «مردن به وقت شهریور» سومین کار من در حوزه سینما، پس از فیلم های «قاعده تصادف» و «ملبورن» محسوب می شود.

 

شمعون پور همچنین از اجرای یک پرفورمنس در قالب برنامه «سی پرفورمنس، سی هنرمند» خبر داد و عنوان کرد: روز 28 مهر ماه قرار است که در گالری ایست پرفورمنسی را تحت عنوان شاهنامه خوانی و قاتینو قهرمان داشته باشم که در واقع یک اجرا و قصه گویی بداهه است، این برنامه هر شب توسط یک هنرمند برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.