شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

«دربند» ۷۵ میلیونی شد/ «پل چوبی» به باشگاه میلیاردی ها پیوست

دربند-پل چوبی

فیلم سینمایی «دربند» تازه ترین ساخته پرویز شهبازی با سه روز نمایش در تهران توانست به فروش ۷۵ میلیون تومانی دست یافت و فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته کرم پور پس از یک ماه به باشگاه میلیاردی ها پیوست.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «دربند» که توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را جشنواره فیلم فجر دریافت کند  پس از سه روز نمایش در تهران به فروش ۷۵ میلیون تومانی نایل شد.

 

این فیلم در گروه سینمایی آزادی و در ۲۰ سالن سینمای تهران به نمایش درآمده است و تنها سینما هویزه مشهد در شهرستان ها تاکنون توانسته است این فیلم را به نمایش بگذارد.

 

اکران شهرستان فیلم در هفته جاری در سینمای های مختلف آغاز خواهد شد.  «دربند» موضوعی اجتماعی را به نمایش گذاشته است و توانست در جشنواره فجر جوایز متعددی را از آن خو د کند. 

 

فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور که یک ماه است در تهران و تعدادی از شهرستان ها بدون سینماهای حوزه هنری به نمایش درآمده است به باشگاه میلیاردی ها پیوست و در تهران با فروش ۷۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با فروش ۳۱۰ میلیون تومان به فروش خوبی دست یافت.

 

فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده پس از ۵۹ در تهران به فروش ۲۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان دست یافت.

 

فیلم سینمایی «دهلیز» نیز پس از ۵۹ نمایش در تهران به فروش  ۹۵۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۳۰۰ میلیون تومان درست این فیلم هفته گذشته سر گروه سینمایی خود را از دست دارد و درحال حاضر ۱۵ سالن  سینما در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.