پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

در اولین اجرا از کنسرت «حریق خزان» چه گذشت/

علیرضا قربانی و استقبال بی نظیر طرفدارانش از قطعه «ارغوان»

کنسرت «حریق خزان» علیرضا قربانی

سینما پرس - گروه هفت هنر/ اولین شب از کنسرت «حریق خزان» در حالی سپری شد که علیرضا قربانی به علت استقبال بی نظیر تماشاگران از قطعه «ارغوان»، این قطعه را دو بار اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، جمعی از طرفداران علیرضا قربانی شب گذشته در اولین اجرای کنسرت «حریق خزان» خود را به تالار وحدت رسانده و بی صبرانه در لابی تالار ایستاده بودند و پس از مدت کوتاهی با راهنمایی مسئولان هر کدام در جای خود نشستند، با آمدن گروه کر و ارکستر مخاطبان اولین قطعه از این کنسرت را با نام «راز» که قطعه ای بی کلام بود را شنیدند.
پس از اجرای این قطعه علیرضا قربانی به روی صحنه آمد و بعد از اجرای دو قطعه «آخرین جرعه جام» و «حریق  خزان» به اجرای آواز بداهه به همراه پیانو توسط بهنام ابوالقاسم پرداخت، «دلی در آتش» عنوان قطعه دیگری بود که  توسط قربانی خوانده شد.
 
 
کنسرت «حریق خزان» علیرضا قربانی
مخاطبان با شنیدن این قطعات از سوی علیرضا قربانی دعوت به پارت دوم کنسرت پس از استراحتی کوتاه شدند، در این زمان کوتاه به میان مخاطبان در لابی تالار وحدت رفته و با برخی از آنها گفت و گو کردم، یکی از طرفداران این خواننده در حالی که از پارت اول این کنسرت رضایت خود را اعلام می کرد، گفت: اگرچه تمام قطعاتی که توسط علیرضا قربانی خوانده شده است را دوست دارم اما من امشب فقط برای شنیدن قطعه «ارغوان» به اینجا آمده ام و بی صبرانه منتظرم که نوبت اجرای این قطعه فرا برسد.
 
یکی دیگر از مخاطبان نیز بیان کرد: برایم این هماهنگی میان گروه کر، ارکستر و علیرضا قربانی قابل ستایش است، تا این لحظه که از اجرا راضی بودم امیدوارم که تا پایان اجرا نیز همین احساس با من باشد که می دانم هست.
 
کنسرت «حریق خزان» علیرضا قربانی
بعد از این استراحت کوتاه و بازگشت به سالن علیرضا قربانی به اجرای قطعه های «بی قرار»، «درد مشترک» و «بی خوابی» پرداخت، و پس از اجرای قطعه بی کلام «خاطرات» بار دیگر به روی استیج بازگشته و به ارجرای دو قطعه «ارغوان» و «مرا» پرداخت که «ارغوان» با مورد توجه قرار گرفتن از سوی حاضران و تشویق بی نظیر آنها مجددا اجرا شد.
 
سهراب کاشف «رهبر ارکستر» کنسرت حریق خزان قبل از اجرای مجدد قطعه «ارغوان» ضمن خوشامد گویی به حاضران، گفت: برای من باعث افتخار است که با یک ارکستر، کر و یک خواننده ایرانی همکاری می کنم و قطعات یک آهنگساز ایرانی را اجرا می کنم ، امیدورام که این همکاری ادامه داشته باشد.
 
وی ادامه داد: باید بگویم که ماه در طی دو روز این برنامه را آماده کرده ایم و در حقیقت تمام تمرینات ما به دیروز و پریروز خلاصه می شود.با اتمام سخنان کاشف بار دیگر قطعه «ارغوان» نواخته و خوانده شد و گروه ارکستر، کر، آهنگساز و خواننده کنسرت حریق خزان در میان تشویق مخاطبان به کار خود پایان دادند.
 
گفتنی است تمامی قطعات کنسرت حریق خزان از سوی مهیار علیزاده ساخته شده است، همچنین قطعه «بی قرار» ماحصل همکاری علیرضا قربانی، مهیار علیزاده و بهنام ابولقاسم است.
 
بر اساس این گزارش کنسرت بزرگ «حریق خزان» سوم تا هشتم مهرماه در تالار وحدت میزبان علاقمندان خواهد بود.
 
انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.