چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

قزل ایاق با تکذیب استقلال از جامعه صنفی تهیه کنندگان:

جامعه صنفی تهیه کنندگان خاستگاه پخش کنندگان است

جامعه صنفی تهیه کنندگان

سینماپرس-گروه سینما/ جلال قزل ایاق با اشاره به نداشتن موسسات توزیع کننده فیلم در ایران گفت:به ما گفتند شورای مرکزی جامعه صنفی تهیه کنندگان تصمیم گرفتند تا برای این که بتوانیم برخی از مسایل را دنبال کنیم بهتر است مستقل شویم، این درحالی است که ما اصلا مطلع نبودیم که این مسئله در شورای مرکزی مطرح نشده است.

جلال قزل ایاق در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره تصمیم اعلام استقلال کانون پخش کنندگان گفت: به ما گفتند شورای مرکزی جامعه صنفی تهیه کنندگان تصمیم گرفتند تا برای این که بتوانیم برخی از مسایل را دنبال کنیم بهتر است مستقل شویم، این درحالی است که ما اصلا مطلع نبودیم که استقلال ما در شورای مرکزی مطرح نشده است.

وی در ادامه گفت: این نکته مهم است که ما هیچ وقت پخش کننده صرف در ایران نداریم تمام دفاتر ما به عنوان تولید و توزیع ثبت شده است پس خاستگاه ما جامعه صنفی تهیه کنندگان است زیرا ما خود تولید کننده هستیم.

 

قزل ایاق درخاتمه تاکید کرد: ما تمام جلسات مان درجامعه صنفی تهیه کنندگان انجام می شود بسیاری از مسایل در این جامعه صنفی پیگیری و رفع می شود چگونه است که ما تصمیم به استقلال بگیریم.

 

وی در ادامه  تاکید کرد: من اصلا از اینکه استقلال کانون پخش کنندگان در شورای مرکزی جامعه صفنی اعلام نشده اطلاعی نداشتم و آقای شایسته  به ما گفتند استقلال کانون پخش کنندگان در شورای مرکزی مطرح شده و من  بی اطلاع از این که این مطلب اصلا در شورای مرکزی مطرح نشده است نامه را امضاء کردم.

 

قزل ایاق در خاتمه گفت: ما  پخش کنندگان از جامعه صنفی تهیه کنندگان جدا نمی شویم. امید ما جامعه صنفی است زیرا ما توزیع کننده صرف نداریم.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.