یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

با تکنیک دوربین روی دست

«برف» در فضایی رئالیستی ساخته شد

برف

سینماپرس-گروه سینما/ مهدی رحمانی با اشاره به فضای رئالیستی موجود در فیلم «برف» گفت: با ساخت فیلم «برف» در زندگی شهری امروزی دقیق شدم. این دقت نظر را توسط خانواده ای سنتی و طبقه ای متوسط بیان کردم.

به گزارش خبرنگار سینما پرس «برف» آخرین ساخته مهدی رحمانی یکی از فیلمسازان مستقل سینمای ایران در مراحل پایانی صدا گذاری قرار دارد.

مهدی رحمانی در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس درباره روند تولید فیلم گفت: آخرین مراحل صداگذاری فیلم  توسط  امیرحسین قاسمی  در استودیو روشنا انجام می شود.  فکر می کنم ظرف دو هفته  آینده صداگذاری آن به انتها می رسد و ما هم اکنون در حال مذاکره با آهنگسازی هستیم که هنوز توافقات نهایی با آهنگساز صوت نگرفته است.

رحمانی درباره فیلم توضیح داد:«برف» یک ملودرام شهری است و التهاب یک روز از خانواده ای شهری را به نمایش می گذارد ، این خانواده خود را آماده پذیرایی از خواستگار دخترشان می کنند. «برف» از صبح تا غروب یک خانواده را به تصویر می کشد.

رحمانی انگیزه ساخت چنین قصه ای را اینگونه توضیح  داد:در شهری که هر روز با سرعت بیشتری به سمت مدرنیسم حرکت می کند. با ساخت فیلم «برف»  در زندگی شهری امروزی دقیق شدم. این دقت نظر را  توسط خانواده ای سنتی و طبقه ای متوسط  بیان کردم.

رحمانی اضافه کرد: در تمام فیلم از تکنیک دوربین روی دست استفاده کردیم و فضای رئالیستی با یک ساختار فرمال را برای فیلم «برف» تدارک دیدیم.

رحمانی در پایان اضافه کرد: فیلم سینمای «برف» در شرایط مستقلی تولید شد و همه عوامل با اینکه حرفه ای هستند اما تعلق خاطری به این کار داشتند و من از نتیجه کار بسیار راضی هستم و امیدوارم فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شود.

در این فیلم  رویا تیموریان،افشین هاشمی،محمد رضا غفاری،آناهیتا افشار،رابعه مدنی،مینا ساداتی،شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام به ایفای نقش می پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری:امین جعفری/صدابردار:یداله نجفی/طراح گریم:مهرداد میر کیانی/ طراح صحنه و لباس:ویدا روشنی/مدیر تولید: فرهاد کی نژاد/دستیار کارگردان و برنامه ریز:منصور میرشکاری/عکس:محسن کلکو

رحمانی تهیه کنندگی برف را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.