شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

«پوتین ها» دوم مهرماه به تئاتر شهر می رود

جشنواره تئاتر مقاومت

سینما پرس – گروه هفت هنر/ نمایش «پوتین ها» به کارگردانی کاوه مهدوی روز دوم مهر ماه در جشنواره تئاتر مقاومت به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نمایش «پوتین ها» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی روز دوم مهرماه در جشنواره تئاتر مقاومت به روی صحنه می رود.

 

این نمایش داستان پدری است که در جریان دفاع مقدس پای خود را از دست داده است و دلیل از دست دادن پایش نیز این بوده است که در آن زمان فردی شبانه پوتین های رزمندگان را می دزدیده و آن پدر نیز که پوتین هایش را دزدیده بودند پایش روی پوکه داغ می رود و حالا پس از گذشت سالها وی در مورد از دست دادن پایش با فرزندانش حبت می کند و موازی با این داستان داستان دزد و پوتین هایی که در دست اوست نیز روایت می شود...

 

نمایش «پوتین ها» در روز سه شنبه – دوم مهر ماه- در سالن قشقایی تئاتر شهر و در دو سانس ۱۷:۳۰ و۱۹:۳۰ با بازی روزبه اختری، حسین شفیعی و... به روی صحنه می رود.

 

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت از دوشنبه تا جمعه اول پنجم مهر مهرماه، در تالارهای چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهرمیزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.