شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

فرامرز روشنایی بازیگر نقش شهباز در سریال کلاه پهلوی:

ضیاالدین دری از بین 45 نفر به من اطمینان کرد

فرامرز روشنایی

سینما پرس-گروه تلویزیون/ فرامرز روشنایی مدیر روابط عمومی پیشکسوت سینمای ایران، این روزها حضور جدی تری در عرصه بازیگری دارد. بعد از سریال مادرانه که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد و روشنایی حضوری کوتاه در آن داشت، این روزها سریال «کلاه پهلوی» با بازی وی از شبکه یک سیما پخش می شود. روشنایی در این سریال نقش یک افسر شهربانی را ایفاء می کند که در شهر سامان، به دختری معصوم چشم طمع دوخته است. نقش این دختر توسط «آناهیتا دری» فرزند سیدضیاءالدین دری ایفاء می شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، روشنایی درخصوص نقش خود در این سریال گفت: من نقش شخصی به نام شهباز را ایفاء می کنم. او یک افسر شهربانی است که پس از یاور نیکوکار (با بازی سیروس گرجستانی) به شهر سامان می آید و با حضور او جو  رعب و وحشت در این شهر کوچک حاکم می شود.

 

روشنایی درباره حضورش در این سریال به خبرنگار تلویزیون سینما پرس گفت: سریال «کلاه پهلوی» مربوط به وقایع(کشف حجاب)است که در دوره ای از تاریخ اتفاق افتاده و همه افرادی که در آن برهه از زمان بوده اند، این وقایع تلخ در خاطرشان بوده و هست.

 

وی درباره نقش شهباز در این سریال ادامه  داد: در برقراری ارتباطم با نقش شهباز، ضیا الدین دری خیلی به من کمک کرد و توانست با زیرکی خاص خود  این فرد را خشن و موذی به تصویر بکشد.

 

روشنایی ضمن اشاره به گریم متفاوتی که در این سریال داشت گفت: تا کنون نقش های بسیاری را بازی کردم اما نقش شهباز گریم بسیار متفاوتی دارد که بعد از اتمام ضبط سریال اصلا فکر نمی کردم مردم مرا بشناسند اما برخلاف تصورم خیلی ها در کوچه و خیابان از این نقش خوششان آمده و تعریف کرده اند.

 

فرامرز روشنایی

 

بازیگر نقش شهباز درباره نقش مقابلش (آناهیتا دری) که اتفاقا دختر کارگردان هم هست گفت: ضیا الدین دری همان زمان که مرا برای نقش مقابل دخترش انتخاب کرد گفت تو را از بین چهل و پنج نفر انتخاب کردم و آن هم به این دلیل بود که از قبل با تو آشنایی داشتم و از لحاظ رفتاری به تو اعتماد داشتم و مطمئن بودم شیطنتی که قرار است در سریال بین تو و دخترم اتفاق بیفتد ادامه دار نخواهد شد.

 

وی درباره همکاری با دری ادامه داد: قطعا هر بازیگری از همکاری با این کارگردان لذت خواهد برد و همکاری با کارگردانی اینچنینی یک شانس برای هر بازیگری است، چرا که وسواس و تیزبینی خاصی دارند که قابل تحسین است.

 

بازیگر سریال «یک مشت پر عقاب» ضمن اشاره به حضورش در سینما و تلویزیون افزود: در حال حاضر به قول دوستی، برخلاف اینکه در هر خانه ای یک تلویزیون موجود است و بازیگر در سینما بیشتر دیده می شود؛ من معتقدم که مهم کار خوب است و مدیوم زیاد اهمیتی ندارد و در این رابطه فرهاد اصلانی و پانته آ بهرام مثال های خوبی هستند چرا که در هر مدیومی بازی کنند آثار قابل قبولی را از خود بر جای می گذارند و مهم این است که بازیگر خوبی باشید.

 

در سریال معمای شاه در نقش جمشید آموزگار بازی می کنم

 

او در پایان از بازی اش در سریال معمای شاه چنین گفت: در سریال «معمای شاه» محمدرضا ورزی  نقش دکتر جمشید آموزگار را بازی می کنم.آموزگار یکی از شخصیت های زمان محمدرضا شاه پهلوی بوده است و پس از سیزده سال بعد از هویدا به نخست وزیری منصوب می شود و اولین دبیر کل حزب رستاخیز است.

 

روشنایی درباره گریم بازیگران مجموعه معمای شاه نیز گفت: شهرام خلج طراح گریم این کار است در برخی کارهای تصویری گریم ها فقط در تصویر و صفحه تلویزیون خوب هستند اما گریم های خلج نه تنها در قاب تصویر بلکه در مقابل و رو در رو هم می تواند تاثیر خود را بگذارد و درمورد خودم هم باید بگویم زمانی که امیر مهدی کیا در مقابلم قرار می گیرد واقعا فکر می کنم شاه در کنارم است.بعد از کارگردانی ورزی مهم ترین عنصر در این سریال گریم است.

 

انتهای پیام/م/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.