شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

مسعود کرامتی عنوان کرد:

اگر بخواهیم «گنجشکک اشی مشی» را به جشنواره کودک برسانیم موسیقی آن انتخابی خواهد بود

مسعود کرامتی کارگردان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم های ویدئویی تهران

سینماپرس-گروه سینما/مسعود کرامتی در مورد روند صداگذاری و رسیدن فیلم «گنجشکک اشی مشی» به جشنواره فیلم کودک گفت: اگر قرار باشد فیلم«گنجشکک اشی مشی» به جشنواره کودک اصفهان برسد باید موسیقی انتخابی برای آن کار شود تا در وقت مناسب برای آن موسیقی ساخته شود.

 به گزارش خبرنگار سینما پرس فيلم سه اپيزودی «گنجشکک اشی مشی» به تهيه‌کنندگی وحيد نيکخواه آزاد در روز های گذشته کلید خورده بود بعد از پایان تدوین اپیزود اول که کارگردانی آن بر عهده مسعود کرامتی بود با پایان تدوین آن توسط نوید نیک خواه آزاد وارد فاز بعدی شد.

 

مسعود کرامتی کارگردان اپیزود اول این فیلم در گفت گو با خبر نگار سینما پرس گفت: تدوین اپیزود اول تمام شده است و من منتظرم که با ساخته شدن اپیزود های بعدی و کنار هم قرار گرفتن این مجموعه کنار هم بتوانیم فیلم را به صورت کامل ببینیم. اپیزود دوم را آقاینیک خواه آزاد شروع کرده اند و اپیزود سوم آن را نیز رمضانی ظرف یکی دو روز آینده کلید خواهد زد.

 

کرامتی در ادامه اضافه کرد: تجربه همکاری با سروش صحت بسیار خوب بود و ما یک کار کوتاه سینمای را تجربه کردیم. اگر قرار باشد فیلم«گنجشکک اشی مشی» به جشنواره کودک اصفهان برسد باید موسیقی انتخابی برای آن کار شود تا در وقت مناسب برای آن موسیقی ساخته شود.

 

«بن‌بست» به کارگرداني مسعود کرامتي اولين اپيزود اين فيلم در ۳۰ دقيقه آماده شده است.سروش صحت، نگار عابدي و خود مسعود کرامتي بازي مي‌کنند و دو بازيگر نوجوان به نام‌هاي پوريا ايماني و خشايار قهرماني نيز مقابل دوربين هستند.

 

اپيزود اول «گنجشکک اشي‌مشي» درباره جليل، نوجوان ۱۵ ساله‌اي است که پس از سه سال زندان بودن از کانون اصلاح و تربيت آزاد مي‌شود اما نمي‌تواند ردي از مادرش که خود را از او مخفي مي‌کند...

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.