سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹

شهرام عبدلی با نمایش «پس از سقوط» به صحنه تئاتر باز می گردد

شهرام عبدلی بازیگر مجموعه تلویزیونی فاصله ها

سینما پرس – گروه هفت هنر/ شهرام عبدلی از ایفای نقش در نمایش «پس از سقوط» به کارگردانی کامبیز اسدی خبر داد.

شهرام عبدلی بازیگری است که همه او را بیشتر با بازی در نقش های منفی سریال ها تلویزیونی می شناسند، این بازیگر متولد سال 1355 و فارغ اتحصیل رشته ادبیات است. وی فعالیت های هنری خود را از دوران نوجوانی و حضور در تئاتر آغاز کرده و از سال 69 کار تئاتر را با رضا فیاضی آغاز کرده است و بعد ها  با حضور در سریال های تلویزیونی و سینما به عنوان چهره ای آشنا در میان مخاطبان شناخته شد.

 

یکی برای همه، دختري در قفس، قصه دلها، مسير آسمان، اين هفت نفر و مجموعه هاي خط قرمز، شايد براي شما هم اتفاق بيفتد، رستگاران ، فاصله ها، تا رهايي و... از جمله کارهایی هستند که در کارنامه کاری این هنرمند به چشم می خورد.

 

شهرام عبدلی که از شاگردان استاد حمید سمندریان نیز بوده است این روزها مشغول تمرین در یک تئاتر است و اینبار قرار است که در تئاتر به کارگردانی کامبیز اسدی حضور پیدا کند، وی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در این رابطه اظهار داشت: در حال حاضربه دلیل حضور در تئاتری با نام «پس از سقوط» به کارگردانی کامبیز اسدی در هیچ کار تصویری حضور ندارم.

 

وی ادامه داد: تمرینات این نمایش را آغاز کرده ایم و قرار است که این نمایش اواخر مهر ماه به روی صحنه برود البته سالن اجرای این نمایش هنوز قطعی نشده است و گروه با دو سالن در این رابطه صحبت کرده است.

 

عبدلی تصریح کرد: نمایش «پس از سقوط» کاری از شرکت اوج است و به دلیل خاص بودن موضوع هنوز نمی توانم راجع به داستان و نقشم توضیحی بدهم، انوشیروان ارجمند، حمید ابراهیمی، جلیل فرجاد، لیلا بلوکات و رامین سیار دشتی از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.